Проїжджу частину Хрещатика пропонують звузити на 3 смуги

23 Жовтня 2014 15:36
socportal.info

socportal.info

У Києві розглядають можливість звуження проїжджої частини вулиці Хрещатик з восьми до п’яти смуг з облаштуванням трьох наземних пішохідних переходів.

Про це під час обговорення в рамках воркшопу “Пішохідний Хрещатик” заявив спеціаліст управління інженерно-транспортної інфраструктури Департаменту містобудування та архітектури Віктор Петрук, повідомляє сайт Департаменту.

При цьому, за словами чиновника, його пропускна здатність не буде зменшена, а швидкісний режим навіть зросте.

Він пояснив, що пропускна здатність 8-смугового Хрещатика абсолютно не адекватна пропускній здатності прилеглих вузлів.

“Восьмисмуговий Хрещатик може пропускати до 5,5 тисяч автомобілів на годину в одному напрямку. У той же час, вранці Європейська площа в напрямку Хрещатика пропускає тільки близько 3,2 тисячі автомобілів на годину, а ввечері Бесарабська площа – близько 2,2 тисячі автомобілів на годину”, – розповів Петрук.

За його словами, за рахунок звуження проїжджої частини можна буде поліпшити характеристики центральної вулиці міста, влаштувати наземні пішохідні переходи та “позбутися любителів швидкісної їзди”.

Петрук уточнив, що від вул. Б. Хмельницького до вул. Михайлівської пропонується звузити проїжджу частину Хрещатика до трьох смуг в напрямку Бессарабки і до двох смуг в напрямку Європейської площі.

При цьому можна організувати регулювання перехресть Б. Хмельницького – Хрещатик, Прорізна – Хрещатик і Михайлівська – Хрещатик у дві фази.

“Ми промоделювали цю ситуацію і побачили, що знаходимося на правильному шляху. Схема організації руху і світлофорне регулювання дозволяє пропускати пішоходів біля ЦУМу, Департаменту архітектури та Будинку Профспілок по денній поверхні, не ускладнюючи при цьому автомобільний рух”, – резюмував Петрук.

Чиновник зазначив, що зробити центральну вулицю міста повністю пішохідною поки не можливо, бо Хрещатик є найважливішою транспортною магістраллю загальноміського значення.

Але у перспективі, якщо під Хрещатиком з’явиться транзитний тунель, можна буде говорити про розвиток на Хрещатику пішохідної зони.