Метрополітен вилучив з експлуатації 10% вагонів через відсутність запчастин

21 Грудня 2014 11:03

img.kiev.pravda.com.ua

img.kiev.pravda.com.ua

КП “Київський метрополітен” тимчасово вилучив з експлуатації 82 пасажирських вагони у зв’язку зі зношеністю та відсутністю запчастин.

Про це заявив начальник Служби рухомого складу підземки Віктор Атлас, повідомляє сайт метро.

Він зауважив, що для відновлення цих вагонів вкрай необхідно замінити 139 рам візків та відремонтувати 111 колісних пар, на що потрібно понад 25 мільйонів гривень.

“Стан рухомого складу сьогодні – одна із основних проблем столичного метрополітену. І це відчуває на собі кожен, хто користується послугами перевезення”, – сказав Атлас.

“На початку року за Кіотські гроші ми отримали 95 вагонів, проте це не вирішило глобально нашої проблеми. Питання фінансуванні запчастин для тих вагонів, які не списані, а виведені з експлуатації через брак деталей, залишається відкритим”, – додав він.

Атлас також наголосив, що тимчасово вилучені з експлуатації вагони замість того, щоб перевозити пасажирів, стоять у депо.

А це відповідно призводить до збільшення інтервалів руху поїздів, що викликає незадоволення у користувачів підземки.

Як відомо, “Київський метрополітен” заявив, що 2013 рік закінчив зі збитком 362,1 мільйона гривень, а 9 місяців 2014 – зі збитком у 435,9 мільйона гривень.

Керівництво метро сподівається на підвищення тарифу на проїзд уже до кінця поточного року.

Київська адміністрація пропонує підвищити тарифи на проїзд у комунальному транспорті у 2 рази: на метро та міську електричку до 4 гривень, наназемний транспорт – до 3 гривень за одну поїздку. Наразі триває громадське обговорення тарифів.

Мерія мала намір підвищити вартість проїзду в комунальному громадському транспорті з 1 лютого.

Як зазначив голова метрополітену Віктор Брагінський, підвищення тарифів дасть змогу підприємству отримати близько 1,5 мільярда гривень річного доходу.

Депутат Київради, екс-мер Києва Олександр Омельченко ініціює скасування низки пільг на проїзд у столичному метро.

КП “Київський метрополітен” уже почав готуватися до переходу на нові тарифи. Зокрема, з 1 листопада введено нові проїзні квитки.

Також підземка повністю переходить на автоматизовану систему проходу пасажирів, а жетони будуть поступово вилучені з обігу.

Київський метрополітен представлений трьома гілками і об’єднує 52 станції. Експлуатаційна довжина ліній становить 67,7 км. Парк пасажирських вагонів налічує 824 вагони (з урахуванням 82-ох, що вилучені з експлуатації). Середньодобовий показник перевезень на початок 2014 становив 1,47 млн пасажирів.