У Києві є «гаряча лінія», де приймають скарги на невивезене сміття

2 Серпня 2016 09:23
musor«Київспецтранс» запустив  цілодобову «гарячу лінію», через яку жителі столиці зможуть скаржитися на невивезене сміття. Послуга доступна в Голосіївському, Подільському, Оболонському та Святошинському районах Києва, повідомляє прес-служба КМДА.

Голова правління «Київспецтрансу» Андрій ГРУЩИНСЬКИЙ заявив: «Ми позиціонуємо себе, як   компанію, що орієнтується на клієнта, тому плануємо докладати якомога більше зусиль, щоб жителі Києва були задоволені якістю послуг, які ми надаємо. Дзвонити можна за телефоном: (044) 400-10-11 цілодобово ».

Він зазначив, що зараз це питання особливо актуальне після трагедії на Грибовицькому сміттєзвалищі біля Львова.

«Для збереження навколишнього середовища потрібно змінити підхід до утилізації побутових відходів. Зараз «Київспецтранс» виконує послугу з їх вивезення та захоронення. І, щоб уникнути зростання полігонів побутових відходів і уникнути трагедії, яка сталася на Грибовицькому сміттєзвалищі, потрібно створити нову галузь. Цю проблему вирішує створення підприємства з переробки сміття », – сказав він.

Андрій ГРУЩИНСЬКИЙ також підкреслив, що одним із способів зменшення кількості відходів та їх впливу на екологію є прийняття законів, які б дали стимул роботи переробної галузі в Україні.

Джерело:  budport.com.ua