При цьому з початку року на Хрещатику з’явилися лише три новачки: Mango, Keddo і Citrus. «Попит на приміщення на головній вулиці дуже низький, чого точно не спостерігалося щонайменше останні десять років», – повідомила глава департаменту торговельної нерухомості «Colliers International Україна» Наталія Кравець.
За її спостереженнями, в нинішніх умовах вивільненими в центрі столиці торговими приміщеннями цікавляться насамперед ресторани та кав’ярні, причому відносно бюджетні.
В найближчому майбутньому порожні приміщення навряд чи знайдуть нових наймачів. На думку партнера Української ритейл-асоціації Олександра Фіалки, зупиняють потенційних орендарів два фактори: високі ціни на оренду і побоювання рітейлерів після Майдану за безпеку свого бізнесу.