Столична мерія зобов`язала метрополітен демонтувати монітори у вагонах електропотягів метро через борги, повідомляє “Радіо “Київ 98 ФМ”.
«Монітори належать рекламним агенціям. У них є борги перед метрополітеном, що не оплачуються. Тому монітори треба прибрати», – пояснили у департаменті громадських комунікацій КМДА.
У метрополітені від такого рішення не у захваті. «Крім рекламних цілей, монітори використовувалися для двомовного показу назв станцій прибуття і руху потягу і трансляції інформації про вакансії в метро», – повідомили у прес-службі Київського метрополітену.
У рекламній агенції «777» розповіли, що ціна за трансляцію реклами на моніторах у вагоні визначається двома критеріями: тривалістю ролика і “коефіцієнтом станцій». Це означає, що трансляція ролика між «Хрещатиком» і «Театральною» коштує дорожче, ніж між станціями на периферії. Так, місяць трансляції 10-секундного ролика обійдеться рекламодавцеві від 3,4 до 4,5 тисяч гривень в залежності від популярності станцій. А за 20-секундну рекламу платять від 6,5 до 8,5 тис. гривень.
Нагадаємо, що 1 лютого 2014 вартість проїзду у всіх видах громадського транспорту подорожчає до трьох гривень .