У Києві метро на Троєщину будуватимуть. Заступник директора департаменту економіки та інвестицій столичної адміністрації Роман Качур на початку осені обіцяв, що роботи розпочнуться вже у 2013 році.
За його словами, її будівництво мало обійтися місту приблизно у 2 мільярди доларів. І тоді столична влада збиралася залучити, як кредитні кошти, так і гроші інвесторів.
Тоді ж колишній мер Києва Іван Салій заявив, що для будівництва метро немає коштів.
«Грошей нема – беремо в кредит. Я вам кажу, кредит за будівництво метро на Троєщину будуть повертати наші онуки”.
Сьогодні – наприкінці року, тема метра на Троєщину чомусь знову стала на часі.
Прес-служба КМДА повідомила , що вже вирішено, що лінія метрополітену в напрямку житлового масиву Вигурівщина-Троєщина і пролягатиме через проспект Маяковського з основним електродепо “Троєщина”.
Проте КМДА ще не визначило генеральну проектну й генеральну підрядну організації для виконання робіт із проектування й спорудження дільниці. Та й проектно-кошторисна документація ще не розроблена, експертиза не проведена і не затверджена, а профільний департамент ще тільки розробляє інвестиційні пропозиції щодо включення вищезазначених робіт до програм економічного і соціального розвитку м.Києва на наступний рік.
Врахувавши все вищезазначене, а також час, що потрібен навіть для розробки і затвердження документації, можна з впевненістю сказати, що метро на Троєщину таки коли-небуть будуватиметься.
Джерела: Голос Столиці, Укрінформ