Голубченко придумав скарги киян

8 Січня 2014 11:47

6 січня Анатолій Голубченко, який тимчасово виконує обов’язки голови КМДА, заявив що “у call-центр КМДА надходить багато дзвінків зі скаргами на незручності, викликані масовими акціями на Майдані. Влада зобов’язана реагувати на такі звернення ….”

Кияни, здивовані такою статистикою, вирішили перевірити твердження чиновника (до слова, власника розкішного маєтку, побудованого на чесно зароблені копійки на державній службі) за допомогою одного із підрозділів КМДА, сайту call-центру, на якому реєструються як скарги по телефону, так і ті, що надіслані по інтернету. skrin 2

Виявилося, що за останній тиждень з’явилося лише дві скарги на Євромайдан, за дивним збігом – саме 6 січня, в день заяви Голубченка.

 В акаунтах активістів Євромайдану, які мають знайомих чи родичів-працівників бюджетної сфери,  з’явилася інформація про те, що відомство Голубченка збирається збільшити статистику скарг за допомогою вчителів та інших бюджетників, які начебто будуть дзвонити в call-центр.

Кияни також навели скрін-шоти сайту, станом на 14:00 7 січня 2014 року, які доводять неправдивість слів чиновника.