Чиновники пояснили, чому столичні водії період інтенсивних снігопадів не бачать в дії снігоприбиральну техніку на дорогах. «Розчищати дороги від снігу в денний час майже неможливо, оскільки цьому перешкоджають процесу автомобілі, що стоять в пробках. Дороги чистяться в нічний час – з 23:00 до 05:00, коли починає роботу громадський транспорт. Тому водії і думають, що дороги ніхто не чистить, але це неправда», – заявив головний інженер КК «Київавтодор» Василь Мельниченко під час прямого ефіру на телеканалі «Київ».
Разом з тим, чиновник зазначив, що розчистка доріг від снігу – дуже дорогий процес. Адже тільки на одне посипання доріг технічною сіллю йде понад 500 тис. гривень.
«Одне посипання сіллю обходиться в понад 500 тисяч гривень. А в період інтенсивних снігопадів через кожні 3-3,5 години слід проводити повторно посипання. Виходить, що понад 1,5 млн. гривень йде на супутні матеріали, технічну сіль і роботи снігоприбиральної техніки, – додає головний інженер. – Дозволити собі засипати дороги і також їх розчищати – це неправильно».
За його словами, технічні правила передбачають, що після розподілу інертних матеріалів, робиться технологічна перерва, необхідна для того, щоб сіль вступила в реакцію зі снігом. І вже після того, як сіль втратить свої хімічні властивості, тільки тоді слід прибирати сніг. У всіх інших випадках це неприпустимо і економічно невигідно.
«Щоб не створювати незручності водіям та щоб нам самим нормально працювати, дороги ми чистимо вночі, з 23:00 до 05:00», – сказав Василь Мельниченко.