За лютий 2014 року бюджет столиці отримав від розміщення зовнішньої реклами 14,949 млн. грн. Про це повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації – керівник апарату Олександр Пузанов.
«За лютий Київ отримав від реклами вдвічі більше, ніж було заплановано. У складних умовах економічної і політичної кризи бюджету столиці гостро необхідні гроші. Тому деякі з великих компаній відгукнулися на наші прохання і сплатили за користування місцями для розміщення реклами наперед, – розповів Олександр Пузанов. – Вважаю, що це приклад поведінки дійсно соціально відповідального бізнесу. Дуже приємно, що в Києві є такі компанії, і що ми досягнули з ними такого рівня взаємної довіри та взаємоповаги. Вони впевнені, що їх не підведуть, а ми впевнені, що інтереси міського бюджету ні в якому разі не постраждають».
За інформацією заступника голови КМДА, від зовнішньої реклами місто отримало 13,130 млн. грн., а від реклами на транспорті – 1,819 млн. грн.
Загалом, за два перших місяці 2014 року до бюджету столиці від реклами надійшло майже 23 млн. грн.
Нагадаємо, з 1 січня 2014 року в Києві діють нові тарифи на розміщення рекламних конструкцій. Середньозважено тарифи збільшено на 20%. За прогнозом Олександра Пузанова, нові тарифи дозволять підвищити надходження до бюджету столиці від розміщення реклами приблизно до 150 млн. грн.
Обсяг коштів, що отримує столиця в якості плати за користування місцями під рекламу, за останні три роки збільшився в рази – з 20 млн. грн. в 2010 році до 133,5 млн. грн. (у тому числі від розміщення зовнішньої реклами до бюджету надійшло 120 млн. грн., а від реклами на транспорті – 13,5 млн. грн.).
Олександр Пузанов: «За лютий Київ отримав від реклами вдвічі більше, ніж було заплановано»
4 Березня 2014 13:12
Джерело:
eveningkiev.com