З метою створення комфортних умов прийому громадян у відділах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та державної реєстрації актів цивільного стану у місті Києві запроваджено функціонування електронної форми попереднього запису на прийом. Запис на прийом здійснюється через офіційний веб-сайт реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві (http://kiev-drsu.org) шляхом заповнення запропонованої електронної форми.
Нововведення дозволить громадянам, не виходячи з дому, уникаючи черг, вибрати зручні дату та час для візиту у відділи реєстрації речових прав на нерухоме майно та у відділи державної реєстрації актів цивільного стану, згідно з графіком роботи, з питань реєстрації речових прав на нерухоме майно, реєстрації народження дитини, подачі заяви на реєстрацію шлюбу, розірвання шлюбу або проставляння відмітки у паспорті про розірвання шлюбу, отримання повторного свідоцтва про державну реєстрацію акта цивільного стану чи витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян.
Запис на прийом у відділи державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та відділи державної реєстрації актів цивільного стану через Інтернет – черговий крок на шляху якісного і комфортного обслуговування громадян.
При цьому, прийом відвідувачів, які звертатимуться без попереднього запису, здійснюватиметься у звичайному режимі. Особи, які записалися на прийом через електронний запис до відділу державної реєстрації актів цивільного стану Шевченківського районного управління юстиції у місті Києві, мають звертатися до керівника відділу чи до його заступника (кабінети № 1 та № 7 відповідно).