Бойкот російських товарів: ціни впали вдвічі, але їх все одно не купують

14 Квітня 2014 15:50
gazeta.ua

gazeta.ua

Після оголошення активістами в Україні бойкоту російських товарів, у магазинах залежуються на полицях деякі види хімії і чаю.

Про це Gazeta.ua розповіла співробітниця комерційного відділу одного з київських супермаркетів Валерія Ловцова.

“Також майже не продається чай Lipton і батончики Mars. Але їх і до бойкоту погано купляли. Продажі інших товарів упали суттєво”, – додала вона.

За її словами, до бойкоту активно долучилися жінки.

“Майже не продаються креми “Бархатные ручки” і “Сто рецептов красоты”, шампуні Dove і Fructis, дитяча косметика серії “Ушастий нянь” і памперси Huggies. Серйозно впали продажі косметики Faberlic”, – зізначила Ловцова.

Вона наголосила, що більшість порошків і шампунів зараз виготовляються у Росії.

“Пробували продавати їх із заниженою на 3-5 гривень ціною. Тепер робимо 50% знижки на другий шампунь чи порошок. Але особливого результату не помітили”, – зазналася Ловцова.

Ще у лютому серйозно впали продажі спиртного, каже вона.

“Якщо раніше продажі спиртного становили 20-22% виручки, то зараз це не більше 8-9%. Українці стали менше пити під час революції. А от продажі цигарок виросли. У березні серйозно впали продажі горілки “Зеленая марка” і російського пива”, – запевнила жінка.

В одній з київських мереж магазинів косметики на півціни здешевили усю групу російських товарів.

“Перед Великоднем хочемо за рахунок такої акції збільшити виручку. Віддаємо за півціни другий товар у чеку. Спустили ціни на зубні пасти “Лесной бальзам” і “Новый жемчуг”, шампуні Dove, Syoss, Garnier і Fructis, фарби для волосся Palette і Londa, російські порошки, освіжувачі повітря і кондиціонери для білизни”, – розповіла консультант Вікторія.

Киянин Тарас Крамар, щоб підтримати бойкот російських товарів, відмовився від кількох видів горілки і пива.

“Я не любитель випити, але, коли купував продукти на свій день народження, вичитував на етикетках не тільки штрих-код, але й інформацію про країну-виробника. Російські алкогольні напої самі про себе говорять, бо у їхніх назвах вже вказано “Русский север”, “Русский стандарт”, “Русский графин”, – зазначив він.

Джерело: Газета.ua