Мережі продовольчих магазинів в Україні відмовляються від російських продуктів. Українці перестали купувати їх на знак протесту проти анексії Росією Криму.
За словами директора Української асоціації постачальників торговельних мереж Олексія Дорошенка, з початку року продажу російської продукції знизилися в кілька разів.
“У магазинах масово проводяться акції з продажу російських товарів, знижки можуть сягати 30%, а в деяких випадках навіть 50%”, – сказав він.
Однак і це не дає результатів. Генеральний директор групи компаній “Край” (мережа продовольчих гіпермаркетів “Країна”, супермаркетів “Край”) Віталій Коба зазначив, що російська продукція практично не має попиту і просто захаращує полиці.
А директор з маркетингу однієї з найбільших українських продовольчих мереж, що побажав залишитися неназваним, додав, що покупці найбільше побоюються придбати російський товар. Він розповів, що на гарячу лінію часто телефонують українці і уточнюють місце виробництва того або іншого продукту. Телефони, за якими можуть зателефонувати покупці, є в кожному магазині. Але якщо ще місяць тому дзвінки на них надходили один-два рази з торгової точки в день, то зараз телефон практично не замовкає.
Обходити стороною російські товари українці закликають вже півтора місяця. Причому активність цієї кампанії стрімко зростає: у соціальних мережах розходяться списки небажаних брендів, акції проводяться безпосередньо в магазинах різних мереж.
“Справа дійшла до того, що багато українців думають відмовитися від купівлі товарів світових брендів, заводи яких розташовані на території Росії”, – підкреслив директор з маркетингу продовольчої мережі, який вирішив зберегти інкогніто.
Продовольчі мережі врахували побажання українців, каже Дорошенко.
“Нам цікаво продавати лише ту продукцію, що користується інтересом у покупців. Тому ми змушені відмовитися від російських товарів”, – додав Коба.