Пасажири аеропорту “Київ” оцінили його діяльність за 10-ти бальною шкалою

14 Червня 2014 10:43
www.avianews.com.ua

www.avianews.com.ua

У столичному аеропорту “Київ” студентами-соціологами Національного авіаційного університету проводилось дослідження на тему «Враження пасажирів від діяльності аеропорту». Пасажирам було запропоновано дати відповіді на декілька запитань та дати оцінку діяльності аеропорту.

Аналізуючи дані дослідження можна сміливо зазначити, що аеропорт відмінно виконує свою роботу: 44% опитаних оцінили роботу аеропорту за десятибальною шкалою на 10 балів, 19% оцінили її на 9 балів і 37% на 8 балів.

Під час проведення дослідження в аеропорту «Київ» (Жуляни) було виявлено, що основною особливістю при порівнянні аеропорту з іншими аеропортами , яку виділяють пасажири, є чистота аеропорту, 70% респондентів відповідаючи на запитання «яку особливість аеропорту ви могли б виокремити в порівнянні з іншими аеропортами» зазначили компактність і чистоту.

Всі пасажири позитивно ставляться до виставок картин та фото, які проходять в залі Терміналу аеропорту. Пасажири зазначили, що проведення таких виставок є дуже цікавим та позитивним процесом пізнання чогось нового для себе, адже саме під час очікування рейсу вони мають можливість зайняти себе, поглибити свої знання, або ж просто дізнатися щось нове. Було виявлено, що 50% пасажирів проводить в аеропорту, в очікуванні рейсу, більше ніж 2 години.

Серед пасажирів помітно панує патріотичний дух, адже на запитання «що б ви хотіли побачити на подібних виставках» 56% респондентів відповіли, що хотіли б побачити роботи українських майстрів пов’язаних з історією України, її пейзажами, краєвидами, культурою, творчістю різних регіонів нашої країни.

Якщо ж говорити про особисті враження від спілкування з пасажирами, то студенти-соціологи зазначили, що їм траплялися виключно позитивно настроєні пасажири, які з радістю відповідали на запитання, говорили щиро та прямо про свої враження від діяльності аеропорту, ділилися історіями, які траплялися з ними в аеропортах, а також, що дуже приємно, всі без виключення дякували персоналу аеропорту за відмінну роботу, за надання допомоги та за усміхнені обличчя. Також пасажири неодноразово говорили про позитивні зміни, які відбулися в структурі аеропорту. Зазначили пасажири і компактність аеропорту, при порівнянні його з іншими аеропортами, його затишок та комфортність.

«Особисто я повністю згодна з пасажирами, аеропорт вправно виконує всі свої функції. Всі проведені мною дні в аеропорту я запам’ятаю на все життя, це безцінний досвід для мене», – зазначила студентка Національного авіаційного університету Оксана Плюта.

Джерело: eveningkiev.com