Інформація, поширена деякими засобами масової інформації щодо неможливості побудови трамвая на Троєщину, не відповідає дійсності. Столична влада наразі активно продовжує розглядати цю транспортну схему й вирішувати всі проблемні питання, які виникають. Зокрема, як зазначають фахівці, реалізувати цей проект можна вже за 2-3 роки, а коштуватиме він майже в 7 разів дешевше за будівництво метрополітену. Разом із тим, у Київській міській державній адміністрації не відмовляються від перспективи прокладання підземки на Троєщину в майбутньому. Саме тому, перед розробниками стоїть технічне завдання спроектувати трамвайну лінію таким чином, щоб у подальшому, при порівняно незначних змінах, переобладнати її під потреби метрополітену. Так, наприклад, обладнання тягових підстанцій метро й трамваю є ідентичними, за винятком понижуючого трансформатору, який може бути без ускладнень замінений, висота посадкових платформ та ширина колій також співпадає. Реалізація зазначеного проекту вже за декілька років дозволить збільшити приблизно на 17 тис. пас./год. провізну спроможність швидкісного трамваю на виході з Троєщини та приблизно на 20 тис. пас./год. провізну спроможність транспортної системи міста на переході через р. Дніпро. Відсутність на даному етапі цього проекту в Генеральному плані Києва до 2020 року, Стратегії розвитку Києва до 2025 року чи Комплексній схемі транспорту м. Києва на період до 2020 року є закономірною, тому що ідея проекту з’явилася нещодавно. Для включення його до якогось із цих планів проект має пройти стандартні процедури погодження й розглядів.
Столична влада продовжує розробляти проект будівництва трамвая на Троєщину
3 Червня 2014 12:51
Джерело:
eveningkiev.com


- 6 Червня
- 18:04 «Мʼясні штурми» – це ІПСО, адже у нас багато піхотинців, серед яких є Герої України
- 16:38 Новітні катери та РЕБ для ГУР: Валерій Дубіль, Віта Присяжнюк, Євген Довбня і БФ молодіжної ініціативи “Надія” передали нову партію обладнання
- 15:02 Задоволено позов ДЕІ Столичного округу стосовно застосування заходів реагування у вигляді тимчасового зупинення АЗС у двох районах Києва
- 11:53 В київському метро перестала працювати безконтактна оплата. Як можна оплатити проїзд
- 09:23 6 червня: це цікаво знати
- 5 Червня
- 17:46 Генасамблею ООН очолить колишня міністерка закордонних справ Німеччини Анналена Бербок
- 10:36 Валерій Дубіль: Інноваційні ліки для важкохворих стануть доступнішими — незалежно від того, де живе пацієнт
- 10:27 5 червня – Всесвітній день охорони навколишнього середовища!
- 09:47 5 червня: це цікаво знати
- 4 Червня
- 17:55 Змінилася вартість послуг з надання інформаційних довідок у Київському БТІ
- 14:39 Нову освітню платформу для ветеранів , військових і їхніх родин започаткували БФ молодіжної ініціативи “Надія” та Віта Присяжнюк у партнерстві з Даніілом Дробинським
- 12:57 Несанкціоновані сміттєзвалища, реформи й екозагрози: що обговорювали у Львові з очільником Держекоінспекції
- 09:29 4 червня: це цікаво знати
- 3 Червня
- 15:42 Нардеп Пушкаренко: Санкційний тиск на росію має бути посилений по реальних секторах економіки
- 15:39 Екоінспекція виходить на новий рівень: т.в.о голови Держекоінспекції Ігор Зубович розповів про важливі зміни