Станція-привид Київського метро

29 Липня 2014 12:54
facebook.com

facebook.com

Про недобудовану «Львівську браму» чули вже, мабуть, усі мешканці і не тільки Києва. Але на цій лінії є ще одна станція-недобудована. Її будівництво «заморожено» ще на початковому етапі і станції як такої нам не побачити взагалі, якщо тільки нова місцева влада не вирішить ефективно даного питання.

«Герцена» – станція Київського метрополітену, будівництво якої планувалось на Сирецько-Печерській лінії між станціями «Лукянівська» і «Дорогожичі». Вихід зі станції планувалось в історичній місцевості Загорівщина у районі перехрестя вулиць Герцена і Пугачова. Проектна назва – на найближчій вулиці, на честь російського письменника-революціонера Олександра Герцена. На планах і схемах часто позначалась як «Загорівська» за місцевістю свого будівництва.

Будівництво станції почалось у середині 1990-х років. Вона була спроектована пілонною. Вихід зі станції планувався поблизу Київського мотоциклетного заводу і Інституту міжнародних відносин(колишньої партійної школи ЦК КПУ). Однак, Київський мотоциклетний завод вже припиняв свою діяльність у тяжкі економічні 1990-ті роки, що, у свою чергу, зменшило кількість пасажирів у цьому районі. У зв’язку з цим, у цілях економії та прискорення будівництва лінії у строки, від будівництва було вирішено відмовитись.

На місці «Герцена» побудовано спільну тягово-понижуючу підстанцію, платформи- містки у перегонних тунелях і аварійний вихід на поверхність. На задньому дворі Інституту міжнародних відносин розташований станційний вентиляційний кіоск. Одна з легенд мовить, що станцію будували як секретну для того, щоб при необхідності евакуювати партійну школу при ЦК КПУ.

157

158  159