«Ми стали першими на пострадянському просторі, хто сформував завдання для електропоїздів міського сполучення. Раніше на таких маршрутах, які зараз існують у Києві, використовувалися лише адаптовані електропоїзди для приміського сполучення», – пояснив він.
При цьому міське сполучення вимагає принципово інших підходів до рухомого складу.
«Електропоїзди для міських ліній мають бути обладнані широкими дверми по 3-4 з кожного боку вагону для забезпечення швидкої посадки-висадки, широкими герметичними міжвагонними проходами, які дозволять пасажирам без проблем пересуватися електропоїздом, поручнями для стоячих пасажирів. Крім того, в вагонах має бути забезпечено таке компонування сидінь, яке дозволить вільно пересуватися салоном», – сказав Олександр Кава.