Спрощена процедура

16 Жовтня 2014 13:00
kreschatic.kiev.ua

kreschatic.kiev.ua

Центри надання адміністративних послуг продовжують працювати у посиленому режимі

З 1 жовтня цього року в столичних районних центрах надання адміністративних послуг розпочато надання послуг із реєстрації місця проживання киян. Раніше для оформлення цієї процедури необхідно було звертатися до ЖЕКів, паспортисти у яких приймали двічі-тричі на тиждень по три години. Аби справитися з додатковими функціями, адміністратори центрів почали працювати в посиленому режимі.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів, в центрах надання адміністративних послуг з 1 жовтня можна отримати або обміняти паспорт, отримати послуги з реєстрації місця проживання. В КМДА переконані: саме це дозволить викорінити корупцію при оформленні необхідних паперів. У зв’язку з напливом заявників у всіх установах з перших днів з’явилися черги. Тож адміністраторам центрів доводиться працювати в посиленому режимі.

Посадовці таке скупчення охочих в центрах пояснюють кількома причинами. По-перше, це сезонний наплив: велика кількість студентів вишів, профтехучилищ та інших навчальних закладів, які потребують реєстрації у гуртожитках. Та по-друге — перехідний період, коли заявникам, які раніше зверталися за реєстрацією та пов’язаними з цим питанням до ЖЕКів, тепер потрібно подавати документи до районного центру надання адміністративних послуг.

За словами начальника Управління (Центру) надання адміністративних послуг апарату КМДА Наталії Шамрай, щодня тепер доводиться обслуговувати додатково до двохсот осіб. І хоча зараз черги менші, ніж ще тиждень тому, та наплив киян все-таки доволі великий. «Ми максимально намагаємось полегшити цей процес для відвідувачів»,— зазначає посадовець і додає, що до нової системи потрібно звикнути й адміністраторам, і киянам.

Окрім того, в кожному з десяти районних центрів надання адміністративних послуг міста Києва присутні працівники Державної міграційної служби для допомоги та надання консультацій заявникам. Також можна буде записатися на прийом для реєстрації місця проживання через офіційний веб-портал Центру надання адміністративних послуг.

Представники установ просять у киян вибачення за тимчасові незручності та просять з розумінням поставитися до ситуації і за можливості почекати зі зверненнями, якщо реєстрація не є терміновою, доки наплив відвідувачів зменшиться.

Нагадаємо, що нині у Києві працює один міський та десять районних центрів надання адміністративних послуг. З 1 червня 2012 року тут надається 23 адміністративні послуги міського рівня.