Причини, з яких у споживачів досі немає води, – це ушкодження, ремонти, реконструкції, зупинка теплоджерела. Останнє означає, що котельня не працює через неподання газу газопостачальними організаціями. При цьому саме через газ, дефіцит якого і був основною причиною відсутності гарячої води в останні місяці, зараз відключена найменша кількість будівель. З причини неподання палива на дрібні котельні на цей момент страждають 35 споживачів: 25 в Оболонському та 10 у Святошинському районах.
Всі інші відключення – через традиційні проблеми київських систем водопостачання, а також через підготовку до осінньо-зимового періоду в тепловому господарстві.
Як розповіли в «Київенерго», ця підготовка включає капітальні ремонти та реконструкції (повну заміну – Ред.) ділянок тепломереж, гідравлічні випробування тепломереж, ремонт теплопунктів, агрегатів станцій теплопостачання, котелень та ТЕЦ.
У компанії наголошують, що підготовка виконана на 99%. Але гарантувати те, що у киян не відключатимуть гарячу воду після початку опалювального сезону, звичайно, не можуть.
«Як у ході опалювального сезону, так і в інший період року, на тепломережах трапляються ушкодження. У цьому разі на час їх усунення споживачі залишаються без гарячої води або опалення. Що стосується стабільності забезпечення опалення, Київенерго провело всі необхідні роботи для підготовки обладнання. Безперебійне забезпечення центрального опалення та гарячого водопостачання залежить від стабільності газопостачання теплоджерел «Київенерго», – зазначають у компанії.
Станом вже на 16 жовтня, кількість споживачів без гарячої води порівняно з попереднім днем у Києві збільшилася на 88. Із зазначеної кількості споживачів понад 55% відключено від гарячої води через пошкодження тепломереж.
У Києві на сьогодні без гарячої води залишаються 396 споживачів у Солом`янському районі, 114 в Оболонському, 93 у Подільському, 91 у Дарницькому, 81 у Шевченківському районах, 68 у Святошинському, 14 у Голосіївському, 8 у Деснянському, 8 у Дніпровському та 5 у Печерському.