З міської електрички за 2 мільярди можна зробити “еквівалент метро” – мерія

8 Жовтня 2014 09:18

img.kiev.pravda.com.ua

img.kiev.pravda.com.ua

Вирішити проблему транспортного сполучення жителів Троєщини можна завдяки реконструкції міської електрички.

Про це під час прес-конференції у вівторок заявив головний спеціаліст управління інженерно-транспортної інфраструктури Департаменту містобудування та архітектури КМДА Віктор Петрук, повідомляє сайт мерії.

За його словами, на реалізацію проекту треба 2 мільярди гривень.

“Це еквівалент Подільсько-Воскресенської лінії метрополітену. Він може бути реалізований за півтора роки і приблизно за 2 мільярди гривень”, – заявив Петрук.

Він додав, що якщо раціонально використовувати міську електричку і трамвайну інфраструктуру, то за пропускною спроможністю можна компенсувати баланс між правим та лівим берегами.

Зокрема, за словами Петрука, завдяки реконструкції міської електрички її перевізна спроможність може збільшитись до 54 тисяч пасажирів за годину.

Як відомо, наприкінці серпня мер Києва Віталій Кличко пообіцяв перетворити міську електричку на метро, скоротивши інтервал руху до 10 хв.

Однак пасажири цього виду транспорту скаржились, що у вересні КП “Київпастранс” відмінило низку поїздів електрички, збільшивши інтервал руху до години.

17 вересня міська електричка раптово припинила роботу, запрацює у звичайному режимі з 10 жовтня, коли закінчаться ремонтні роботи.

Столична влада має намір упродовж 6 місяців облаштувати три нові станції:”Протасів Яр”, “Київська Русанівка” та “Київ-Московський”.

Нині електричка рухається кільцем завдовжки 50,8 км. На маршруті облаштовано 15 зупинок: Дарниця, Лівобережна, Троєщина-1, Троєщина-2, Київ-Петрівка, Зеніт, Вишгородська, Сирець, Рубежівська, Борщагівка, Київ-Волинський, Караваєві дачі, Видубичі і Лівий берег.

Вартість проїзду становить 1,7 гривні.