Замість 40 жеків у столиці Київрада залишить тільки 10

19 Жовтня 2014 14:00

mykyiv.com.ua

mykyiv.com.ua

Але житлові контори не ліквідують – все сантехніки, електрики, столяри та двірники залишаться на своїх робочих місцях – в жеках скоротять тільки керівний склад і заощадять витрати на його утримання.
На недавній сесії Київрада прийняла рішення скоротити в місті число житлово-експлуатаційних організацій та створити уніфіковану систему управління з утримання житлового фонду.

Як пояснив на сесії заступник голови Київської міськдержадміністрації Петро Пантелєєв, жеки залишаться на своїх нинішніх територіях, але повинні будуть займатися оперативним наданням якісних послуг і обслуговуванням заявок мешканців. А юридичні, фінансові питання вирішуватимуться на рівні районів керуючим підприємством.
Таким чином, чисельність комунальних контор планується скоротити з 40 до 10. Тобто в кожному районі буде одне головне підприємство. А в жеках скоротять керівний склад і витрати на його утримання, на мобільний зв’язок та оренду приміщень. Це дозволить заощадити в рік близько 10 мільйонів гривень – такі кошти закладені в тарифи по квартплаті, але після реорганізації будуть спрямовуватися не на зарплату керівникам житлових контор, а на ремонт, утеплення будинків, благоустрій дворів …
Петро Пантелєєв вважає, що скорочувати посади керівників жеків та інших управлінців потрібно саме зараз, оскільки кожен місяць губляться кошти, які можна використовувати на підготовку будинків до зимового періоду.
Подібну реорганізацію два роки тому провели в Шевченківському районі столиці і сформували керуючу дирекцію з утримання житлофонду. Тепер більш широкомасштабні зміни пройдуть в усьому місті. Ще раз нагадаємо: жеки не ліквідують – все сантехніки, електрики, столяри та двірники залишаться на своїх ділянках, і кияни у міру потреби зможуть їх викликати. Зате замість начальників жеків з великими зарплатами (після минулої раніше реорганізації та укрупнення житлові контори стали називатися комунальними підприємствами, наприклад «Печерська брама» в Печерському районі) в місті з’явиться один директор районної керуючої дирекції.
Все матеріальне і технічне забезпечення жеків, закупівля інвентарю, матеріалів буде виконуватися в централізованому порядку і строго під контролем райдержадміністрацій. Виділення коштів і наймання будівельників для ремонтів будинків також будуть централізованими. Наступного року в Києві мають намір створити службу контролю за роботою сфери житлово-комунального обслуговування з єдиної диспетчерської. Реорганізація торкнеться тільки комунальних жеків. ОСББ, ЖБК та приватні жеки будуть працювати як і раніше.
Паспортистки в жеках залишаться працювати на своїх місцях. Але частина їхніх послуг вже можуть надавати в районних центрах адміністративних послуг. З початку жовтня в центрах почали реєстрацію місця проживання. На прийом до центрів можна записатися через офіційний веб-портал Центру надання адміністративних послуг Києва.
Раніше кияни з цього питання зверталися в жеки, які обслуговували заявників три рази на тиждень. Тепер в районних центрах прийом ведеться шість днів на тиждень, по сім годин без перерви. Два дні на тиждень (вівторок і четвер) прийом ведуть з 9.00 до 20.00, а по суботах – до 16.00.

Джерело: Мій Київ