Група вчених з Університету Східної Англії провела масштабне дослідження і прийшла до висновку, що часте споживання чаю і апельсинового соку, приблизно на 30% зменшує можливість захворіти на рак яєчників, пише vev.by з посиланням на РИА Новости, посилаючись на оприлюднені результати дослідження.
Своє дослідження вчені розтягнули на 30 років, за цей час вони обстежили близько 170 000 жінок, у віковій групі від 25 до 55 років.
Виходячи з отриманих результатів, учені прийшли до висновку, що продукти з високим вмістом флавонолів і флаванонів знижують ризик розвитку онкології яєчників.
У жінок, які мають звичку пити чай, цитрусові соки, проблеми з яєчниками зустрічаються на 31% менше ніж у жінок, які не споживають ці напої.
Ризик розвитку пухлин яєчників зменшувався на 21% і у тих випробовуваних, які вживали цитрусові соки у великих кількостях.
Апельсиновий сік знижує ризик розвитку раку яєчників
4 листопадаа 2014 12:00
Джерело:
Вечірній Київ
- 9 Червня
- 17:56 Лівий Берег переміг Олександрію й повернувся в УПЛ
- 15:50 Реабілітація героїв: фонд «Надія», Валерій Дубіль та Християнський корпус підписали меморандум про співпрацю з UNBROKEN
- 10:29 Порядок денний: чесна розмова про сучасну освіту
- 09:48 9 червня: це цікаво знати
- 8 Червня
- 17:54 Безпека дитячих таборів: де не можна розміщувати наметові містечка в Україні
- 14:23 Микола Томенко: українська книга на Одещині
- 12:14 Правоохоронці попередили замах на вбивство посадовця ГУР, – Нацполіція
- 09:27 8 червня: це цікаво знати
- 5 Червня
- 21:12 У Національному музеї історії України у Другій світовій війні відкрили виставковий проєкт «ОМЕГА: У НЕБІ, НА ЗЕМЛІ, НА ВОДІ»
- 17:27 У столиці відбудеться другий Київський ярмарок мистецької книги
- 14:27 5 червня – Всесвітній день охорони навколишнього середовища!
- 10:47 Держекоінспекція повідомляє
- 09:47 5 червня: це цікаво знати
- 4 Червня
- 17:48 225-й окремий штурмовий полк: від оборони Харкова до Курської операції та боїв за Гуляйполе
- 17:34 Світло молитви єднає
