У Києві планують облаштувати якісні маршрути для велосипедистів, які сполучатимуть віддалені райони з центром міста. Перші маршрути за напрямком Троєщина – Центр, Солом’янка – Центр та підвізний маршрут до станції метро Позняки з облаштуванням перехоплюючого паркінгу можуть з’явитися вже до наступного велосезону, інформує прес-служба КМДА
Як повідомили у Департаменті містобудування та архітектури, наразі розробляється Міська цільова програма з облаштування та розвитку велосипедної інфраструктури у місті Києві на 2015-2019 роки. Затвердити її планується вже у цьому році, щоб з 2015 року почати реалізацію пріоритетних маршрутів.
До активної участі у розробці Міської цільової програми також залучені представники громадської організації «Асоціація велосипедистів Києва», фахівці-транспортники Німецького товариства міжнародного співробітництва в Україні (GIZ) та КП «Житлоінвестбуд-УКБ», яке є замовником розробки перших 3-х маршрутів.
19 листопада 2014 року у Департаменті містобудування та архітектури відбулось публічне обговорення планів міської влади щодо розвитку велоінфраструктури у Києві в рамках проекту «Департамент відкриває двері». Разом із представниками громадських організацій, які опікуються транспортними проблемами та розвитком велоруху в Україні, профільними експертами та велосипедистами учасники заходу обговорили загальні підходи до створення велосипедної мережі у Києві та конкретні пріоритетні маршрути, які планується облаштувати у найближчій перспективі.
Основними завданнями міської влади на найближчий час є створення маршрутів першої категорії тобто тих, які прокладені вздовж великих магістралей та поєднують деякі райони з центром. Мова йде про ті маршрути, які територіально розташовані не дуже далеко від центру, але не мають зручного транспортного сполучення з рештою міста.
«Пріоритетні маршрути ми обирали за принципом найбільшого результату з найменшими зусиллями. Ми проаналізували, де у місті існує найбільша транспортна потреба, тобто де зосереджена найбільша кількість мешканців, відсутній рейковий громадський транспорт, мало спусків та затримок на шляху, а також де може бути найменша складність та вартість робіт», – зазначають у ГО «Асоціація велосипедистів Києва».
У перспективі принципи та підходи до створення веломаршрутів будуть узагальнені у Концепції розвитку велосипедної інфраструктури у столиці. Оскільки Міська цільова програма визначає план дій на 5 років, у Концепцію планується включити подальші кроки з реалізації велосипедної мережі в Києві, що дозволить після завершення програми на 2015-2019 роки розробити наступну програму з урахуванням 5-річного досвіду.
Наступного року у столиці з’являться нові веломаршрути
21 листопадаа 2014 10:21
Джерело:
Вечірній Київ
- 24 Грудня
- 17:13 На водоймах стає небезпечно: очікується перший лід. Що радять у ДСНС?
- 15:04 У столиці зростає рівень грипу та ГРВІ
- 11:03 Асоціація фармацевтів України закликає до проведення публічного круглого столу щодо ініціативи продажу лікарських засобів на АЗС
- 09:28 24 грудня: це цікаво знати
- 23 Грудня
- 18:06 Центр каністерапії INNIKOS: простір, де собаки лікують серця
- 16:16 “Останнє слово за нами”. ЦСП “Омега” розмістили в Києві один з найбільших в Європі банерів
- 12:11 Китай скуповує російське золото
- 09:30 23 грудня: це цікаво знати
- 22 Грудня
- 17:50 Які послуги для людей з інвалідністю гарантовані без черги і куди звертатися, якщо порушуються права
- 14:22 Системний екологічний контроль і відповідальність громад: як Екоінспекція Поліського округу змінює підходи до захисту довкілля
- 12:01 Микола Томенко: Бюджет Києва-2026: знову для чиновництва, мародерства і піару
- 09:40 22 грудня: це цікаво знати
- 19 Грудня
- 18:17 П’ятьом видатним киянам присвоїли звання «Почесний громадянин міста Києва»
- 15:08 У Києві з’явився проспект Дмитра Павличка і вулиця Ігоря Юхновського
- 14:19 У Національній бібліотеці України для дітей відбувся Бібліотечний форум «Дитяча бібліотека в інформаційному суспільстві: пошуки гармонії, шляхи трансформації»
