У Києві планують облаштувати якісні маршрути для велосипедистів, які сполучатимуть віддалені райони з центром міста. Перші маршрути за напрямком Троєщина – Центр, Солом’янка – Центр та підвізний маршрут до станції метро Позняки з облаштуванням перехоплюючого паркінгу можуть з’явитися вже до наступного велосезону, інформує прес-служба КМДА
Як повідомили у Департаменті містобудування та архітектури, наразі розробляється Міська цільова програма з облаштування та розвитку велосипедної інфраструктури у місті Києві на 2015-2019 роки. Затвердити її планується вже у цьому році, щоб з 2015 року почати реалізацію пріоритетних маршрутів.
До активної участі у розробці Міської цільової програми також залучені представники громадської організації «Асоціація велосипедистів Києва», фахівці-транспортники Німецького товариства міжнародного співробітництва в Україні (GIZ) та КП «Житлоінвестбуд-УКБ», яке є замовником розробки перших 3-х маршрутів.
19 листопада 2014 року у Департаменті містобудування та архітектури відбулось публічне обговорення планів міської влади щодо розвитку велоінфраструктури у Києві в рамках проекту «Департамент відкриває двері». Разом із представниками громадських організацій, які опікуються транспортними проблемами та розвитком велоруху в Україні, профільними експертами та велосипедистами учасники заходу обговорили загальні підходи до створення велосипедної мережі у Києві та конкретні пріоритетні маршрути, які планується облаштувати у найближчій перспективі.
Основними завданнями міської влади на найближчий час є створення маршрутів першої категорії тобто тих, які прокладені вздовж великих магістралей та поєднують деякі райони з центром. Мова йде про ті маршрути, які територіально розташовані не дуже далеко від центру, але не мають зручного транспортного сполучення з рештою міста.
«Пріоритетні маршрути ми обирали за принципом найбільшого результату з найменшими зусиллями. Ми проаналізували, де у місті існує найбільша транспортна потреба, тобто де зосереджена найбільша кількість мешканців, відсутній рейковий громадський транспорт, мало спусків та затримок на шляху, а також де може бути найменша складність та вартість робіт», – зазначають у ГО «Асоціація велосипедистів Києва».
У перспективі принципи та підходи до створення веломаршрутів будуть узагальнені у Концепції розвитку велосипедної інфраструктури у столиці. Оскільки Міська цільова програма визначає план дій на 5 років, у Концепцію планується включити подальші кроки з реалізації велосипедної мережі в Києві, що дозволить після завершення програми на 2015-2019 роки розробити наступну програму з урахуванням 5-річного досвіду.
Наступного року у столиці з’являться нові веломаршрути
21 листопадаа 2014 10:21
Джерело:
Вечірній Київ


- 20 Вересня
- 23:10 Заступник міністра економіки та керівництво Держекоінспекції взяли участь у Всесвітньому дні прибирання: “Чиста планета – спільна відповідальність”
- 10:06 Сьогодні відбулась зустріч команд проектів НДТМ та PAABS із заступником міністра економіки Ігорем Зубовичем та директором департаменту запобігання промзабрудненню Богданом Семененком.
- 19 Вересня
- 17:59 У Києві деяких пасажирів можуть не пустити в метро: про які правила варто пам’ятати
- 14:38 Перевірка тарифів на сміття: у Київтеплоенерго відбуваються обшуки
- 11:44 Росія оскаржила в Суді ООН свою причетність до збиття рейсу MH17 у 2014 році
- 09:31 19 вересня: це цікаво знати
- 18 Вересня
- 17:26 У Києві стартує фестиваль «Світличник 4.0»
- 14:40 Шредер очолив Офіс Європарламенту в Україні
- 11:50 Микола Томенко: Бюджет-2026 від влади: собі, собі й ще раз собі
- 09:28 18 вересня: це цікаво знати
- 17 Вересня
- 17:34 Українські виші почали відраховувати першокурсників – кому це загрожує
- 14:26 У “Київ Цифровий” проводять опитування щодо нових назв для скверів
- 11:23 Названо найкращі школи Києва за результатами НМТ 2025 року
- 09:26 17 вересня: це цікаво знати
- 16 Вересня
- 15:07 У столиці обіцяють посилити контроль за парковкою на місцях для людей з інвалідністю