У Києві планують облаштувати якісні маршрути для велосипедистів, які сполучатимуть віддалені райони з центром міста. Перші маршрути за напрямком Троєщина – Центр, Солом’янка – Центр та підвізний маршрут до станції метро Позняки з облаштуванням перехоплюючого паркінгу можуть з’явитися вже до наступного велосезону, інформує прес-служба КМДА
Як повідомили у Департаменті містобудування та архітектури, наразі розробляється Міська цільова програма з облаштування та розвитку велосипедної інфраструктури у місті Києві на 2015-2019 роки. Затвердити її планується вже у цьому році, щоб з 2015 року почати реалізацію пріоритетних маршрутів.
До активної участі у розробці Міської цільової програми також залучені представники громадської організації «Асоціація велосипедистів Києва», фахівці-транспортники Німецького товариства міжнародного співробітництва в Україні (GIZ) та КП «Житлоінвестбуд-УКБ», яке є замовником розробки перших 3-х маршрутів.
19 листопада 2014 року у Департаменті містобудування та архітектури відбулось публічне обговорення планів міської влади щодо розвитку велоінфраструктури у Києві в рамках проекту «Департамент відкриває двері». Разом із представниками громадських організацій, які опікуються транспортними проблемами та розвитком велоруху в Україні, профільними експертами та велосипедистами учасники заходу обговорили загальні підходи до створення велосипедної мережі у Києві та конкретні пріоритетні маршрути, які планується облаштувати у найближчій перспективі.
Основними завданнями міської влади на найближчий час є створення маршрутів першої категорії тобто тих, які прокладені вздовж великих магістралей та поєднують деякі райони з центром. Мова йде про ті маршрути, які територіально розташовані не дуже далеко від центру, але не мають зручного транспортного сполучення з рештою міста.
«Пріоритетні маршрути ми обирали за принципом найбільшого результату з найменшими зусиллями. Ми проаналізували, де у місті існує найбільша транспортна потреба, тобто де зосереджена найбільша кількість мешканців, відсутній рейковий громадський транспорт, мало спусків та затримок на шляху, а також де може бути найменша складність та вартість робіт», – зазначають у ГО «Асоціація велосипедистів Києва».
У перспективі принципи та підходи до створення веломаршрутів будуть узагальнені у Концепції розвитку велосипедної інфраструктури у столиці. Оскільки Міська цільова програма визначає план дій на 5 років, у Концепцію планується включити подальші кроки з реалізації велосипедної мережі в Києві, що дозволить після завершення програми на 2015-2019 роки розробити наступну програму з урахуванням 5-річного досвіду.
Наступного року у столиці з’являться нові веломаршрути
21 листопадаа 2014 10:21
Джерело:
Вечірній Київ


- 15 Жовтня
- 09:28 15 жовтня: це цікаво знати
- 14 Жовтня
- 19:13 Екоконтроль без відмовок: Євгеній Медведовський в інтерв’ю Sustainability leaders guide про те, як в Україні будується нова система екоконтролю
- 15:24 Мобілізація до 25 років: чи можлива та у яких випадках
- 11:56 Молодь запрошують до участі у конкурсі творчих робіт до Дня Соборності
- 09:29 14 жовтня: це цікаво знати
- 13 Жовтня
- 17:29 Київський підліток придумав систему для збиття FPV, а у 13 років зібрав дрон
- 14:15 На Подолі забудовник псує історичний будинок
- 12:27 Посли НАТО зустрілися у Монсі для обговорення підтримки України
- 09:27 13 жовтня: це цікаво знати
- 10 Жовтня
- 17:33 За народження дитини в Києві тепер доплачуватимуть
- 14:31 Від Академії СБУ та “Рідної країни” – до “Омеги”: Спецпризначенці отримали антитепловізійні “ковдри життя”
- 12:21 Європарламент закликав зняти обмеження на удари України по цілях в РФ із використанням західної зброї
- 09:26 10 жовтня: це цікаво знати
- 9 Жовтня
- 17:14 До котрої години працює метро в Києві
- 14:33 У Києві можуть автоматизувати штрафи за неправильне паркування