У Києві планують облаштувати якісні маршрути для велосипедистів, які сполучатимуть віддалені райони з центром міста. Перші маршрути за напрямком Троєщина – Центр, Солом’янка – Центр та підвізний маршрут до станції метро Позняки з облаштуванням перехоплюючого паркінгу можуть з’явитися вже до наступного велосезону, інформує прес-служба КМДА
Як повідомили у Департаменті містобудування та архітектури, наразі розробляється Міська цільова програма з облаштування та розвитку велосипедної інфраструктури у місті Києві на 2015-2019 роки. Затвердити її планується вже у цьому році, щоб з 2015 року почати реалізацію пріоритетних маршрутів.
До активної участі у розробці Міської цільової програми також залучені представники громадської організації «Асоціація велосипедистів Києва», фахівці-транспортники Німецького товариства міжнародного співробітництва в Україні (GIZ) та КП «Житлоінвестбуд-УКБ», яке є замовником розробки перших 3-х маршрутів.
19 листопада 2014 року у Департаменті містобудування та архітектури відбулось публічне обговорення планів міської влади щодо розвитку велоінфраструктури у Києві в рамках проекту «Департамент відкриває двері». Разом із представниками громадських організацій, які опікуються транспортними проблемами та розвитком велоруху в Україні, профільними експертами та велосипедистами учасники заходу обговорили загальні підходи до створення велосипедної мережі у Києві та конкретні пріоритетні маршрути, які планується облаштувати у найближчій перспективі.
Основними завданнями міської влади на найближчий час є створення маршрутів першої категорії тобто тих, які прокладені вздовж великих магістралей та поєднують деякі райони з центром. Мова йде про ті маршрути, які територіально розташовані не дуже далеко від центру, але не мають зручного транспортного сполучення з рештою міста.
«Пріоритетні маршрути ми обирали за принципом найбільшого результату з найменшими зусиллями. Ми проаналізували, де у місті існує найбільша транспортна потреба, тобто де зосереджена найбільша кількість мешканців, відсутній рейковий громадський транспорт, мало спусків та затримок на шляху, а також де може бути найменша складність та вартість робіт», – зазначають у ГО «Асоціація велосипедистів Києва».
У перспективі принципи та підходи до створення веломаршрутів будуть узагальнені у Концепції розвитку велосипедної інфраструктури у столиці. Оскільки Міська цільова програма визначає план дій на 5 років, у Концепцію планується включити подальші кроки з реалізації велосипедної мережі в Києві, що дозволить після завершення програми на 2015-2019 роки розробити наступну програму з урахуванням 5-річного досвіду.
Наступного року у столиці з’являться нові веломаршрути
21 листопадаа 2014 10:21
Джерело:
Вечірній Київ


- 8 Липня
- 09:31 8 липня: це цікаво знати
- 7 Липня
- 17:37 Звільнення з полону: які пільги передбачені для українських захисників і захисниць
- 14:33 В Україні продовжать воєнний стан і мобілізацію: коли голосуватиме Рада
- 11:29 “Все витримаю, але дочекаюсь”: у Києві відбулася щонедільна акція на підтримку військовополонених та зниклих
- 09:39 7 липня: це цікаво знати
- 6 Липня
- 20:13 Відновлення та розширення природно-заповідного фонду, залучення міжнародної допомоги та реформування системи
- 4 Липня
- 17:37 Киянин Єгор Якушенко — «срібний» призер Чемпіонату Європи з греко-римської боротьби U-20
- 14:43 ЄС може позбавити Угорщину права голосу через блокування України
- 11:54 Микола Томенко: Зміни до БЮДЖЕТУ-2025 як ознака традиційного цинізму владців
- 09:24 4 липня: це цікаво знати
- 3 Липня
- 18:09 Буданов якісно орієнтується не лише у воєнній тематиці, а й у геополітичних та стратегічних питаннях, – блогер
- 17:26 У Літературному сквері відновили роботу історичного фонтана
- 15:25 У Києві попрощалися із загиблим пілотом F-16 Максимом Устименком
- 11:55 Єврокомісія прокоментувала угорський “референдум” проти вступу України в ЄС
- 09:43 3 липня: це цікаво знати