“Київхліб” відкриє в столиці мережу магазинів “дешевого” хліба

25 Грудня 2014 09:48

img.kiev.pravda.com.ua

img.kiev.pravda.com.ua

Київська адміністрація та компанія ПАТ “Київхліб” підписали договір про створення роздрібної торговельної мережі з продажу соціальних сортів хлібобулочних виробів.

Про це на прес-конференції 24 грудня сказав заступник голови КМДА Ігор Ніконов, повідомляють “Українські новини”.

“Ми пройшли всі процедури і готові підписувати договір. Люди матимуть 3 види хліба, 3 роки вони (“Київхліб”) не мають права ці ціни змінювати. Я думаю, що при сьогоднішньому зростанні цін це хороші умови для захисту незахищених верств населення”, – сказав він.

Реалізація договору передбачає встановлення 200 тимчасових споруд роздрібної торгівлі у зручних для киян місцях в кожному районі міста.

За попередніми підрахунками, обсяг залучених інвестицій до реалізації кожного з 4 лотів становитиме близько 46 мільйонів гривень.

Відповідно до договорів, термін установки об’єктів роздрібної торгівлі хлібом та хлібобулочними виробами становить від 6 тижнів до 4 місяців.

Перший такий об’єкт, за словами Ніконова, з’явиться у столиці вже в січні.

Так, “Київхліб” зобов’язується протягом 3-х років здійснювати продаж хліба житньо-пшеничного (“Український”) вагою 0,95 кг за ціною 5,25 гривні, хліба пшеничного 1 ґатунку (“Пшеничний”) вагою 0,65 кг за ціною 4,05 гривні, батона нарізного (“Київського”) вагою 0,5 кг за ціною 4,15 гривні.

Ці види хліба мають бути постійно в наявності і становити не менш як 70% від загального асортименту.

Крім того, загальний асортимент продовольчих товарів, крім хліба, який може реалізовуватися в зазначених об’єктах, включає молочну групу товарів, безалкогольні напої, інші кондитерські вироби, чай, каву.

Разом з тим оскільки договір підписаний строком на 5 років, його умови передбачають, що компанія “Київхліб” по закінченню 3 років може звернутися до Київміськадміністрації з проханням переглянути вартість соціальних сортів хліба.

Це обумовлено тим, що економічна ситуація в країні може суттєво змінитися.

Як відомо, у серпні ПАТ “Київхліб” звернувся до КМДА з проханням дозволити підняти ціни на хліб на 20%.

У свою чергу Київська адміністрація закликала виробника хліба мінімізувати підвищення цін.

Однак з 18 серпня “Київхліб” таки підняв ціни на хлібобулочні вироби на 30-90 копійок.

Після цього столична влада, щоб стримати зростання цін на хліб, вирішила створити велику мережу точок роздрібної торгівлі хлібобулочними виробами.

Зокрема, планувалося створити 400-500 закладів для прямого доступу виробників хліба до споживачів.

10 вересня було оголошено інвестиційний конкурс на створення такої мережі з 200 хлібних кіосків.

“Київхліб” виступив проти будівництва дешевих хлібних магазинів у столиці.

Однак 6 листопада на сайті КМДА з’явилось повідомленні, що ПАТ “Київхліб” переміг у конкурсі (виграв по всіх 4 лотах) на створення мережі з 200 магазинів з продажу соціального хліба і хлібобулочних виробів у столиці.