Про це повідомляє сайт підземки.
“Закликаємо пасажирів не скуповувати жетони блакитного кольору, які наразі є засобом оплати проїзду у столичній підземці, адже вони будуть повністю вилучені з обігу”, – йдеться повідомленні.
При цьому у метро відзначили, що жетони старого зразка (блакитного кольору) можна буде обміняти у касах метрополітену у співвідношенні залежно від затвердженого тарифу.
“Звертаємось до киян та гостей столиці з метою уникнення незручностей максимально використати жетони старого зразка”, – підсумували у метро.
Як відомо, “Київський метрополітен” заявив, що 2013 рік закінчив зі збитком 362,1 мільйона гривень, а 9 місяців 2014 – зі збитком у 435,9 мільйона гривень.
Керівництво метро сподівається на підвищення тарифу на проїзд уже до кінця поточного року.
Київська адміністрація пропонує підвищити тарифи на проїзд у комунальному транспорті у 2 рази: на метро та міську електричку до 4 гривень, наназемний транспорт – до 3 гривень за одну поїздку. Наразі триває громадське обговорення тарифів.
Мерія мала намір підвищити вартість проїзду в комунальному громадському транспорті з 1 лютого.
Як зазначив голова метрополітену Віктор Брагінський, підвищення тарифів дасть змогу підприємству отримати близько 1,5 мільярда гривень річного доходу.
Депутат Київради, екс-мер Києва Олександр Омельченко ініціює скасування низки пільг на проїзд у столичному метро.
КП “Київський метрополітен” уже почав готуватися до переходу на нові тарифи. Зокрема, з 1 листопада введено нові проїзні квитки.
Також підземка повністю переходить на автоматизовану систему проходу пасажирів, а жетони будуть поступово вилучені з обігу.