“Порахували, що при зарплаті в три тисячі киянам їздити на роботу немає сенсу”

8 Грудня 2014 10:14

khersonline.net

khersonline.net

Після Нового року в столиці вдвічі подорожчає проїзд у комунальному транспорті. Нові тарифи вивісили на сайті міської адміністрації. Жетон на метро підніметься з 2 грн до 4, квиток на тролейбус, трамвай, автобус і фунікулер — з 1,5 до 3 грн. Можна буде купити місячний проїзний на певну кількість поїздок.
— Ціна в метро в нас найнижча. Не покриває витрат комунальних підприємств — на електрику, утримання рухомого складу, персоналу. Київський метрополітен сьогодні збитковий. Потрібно виправити ситуацію, — каже мер 43-річний Віталій Кличко. — Збитки мають і Київпастранс і міська електричка.

— Ми з чоловіком і донькою добираємось із Троєщини на роботу в центр міста трьома видами транспорту. Спершу маршруткою, потім на метро й кілька зупинок тролейбусом. Виходитиме по 28 грн за день на кожного, 616 — на місяць. Разом майже 2 тис., — каже 42-річна киянка Світлана Бабчук. — Порахували, що при зарплаті в 3 тис. їздити на роботу немає сенсу. Але пішки все одно не ходитимемо, доведеться платити.
Після подорожчання проїзду в комунальному транспорті ціна може піднятися й у маршрутках.
— Тариф установлюватиме кожен власник маршруту. Але думаю, максимум буде 5 грн. Дорожче люди не їздитимуть. Улітку робили обрахунки. Вийшло якраз 5 грн. Це собівартість і невеликий відсоток доходу, — каже Валерій Ліпецький, 64 роки, голова Асоціації столичних перевізників. — Піднімати ціни в маршрутках потрібно, бо дорожчає пальне. Запчастини купуємо закордонні. А вони теж дорожчають, бо зростає ціна долара.
Таксисти не планують піднімати цін. Незначне традиційне подорожчання буде на новорічно-різдвяні свята. Потім знову спадуть до теперішнього рівня, говорить 40-річний Андрій Антонюк з Української таксомоторної асоціації.
— Ситуація в країні складна. Півтори гривні за квиток у тролейбусі — смішна ціна. Проте всіх проблем комунального транспорту подорожчання не вирішить, — каже громадський активіст Павло Везденецький, 26 років. Він бореться проти тіньового обігу коштів у громадському транспорті столиці.
Треба реформувати підприємства, навести в них лад. Знищити корупцію й безкарність. Адміністрація автопарків краде пальне і запчастини на великі суми. Основна проблема метрополітену — реклама. Гроші від неї йдуть не в бюджет, а розмазуються тонким шаром по бутербродах чиновників. Прибиральниці протирають рекламні площі задарма. Проблемою є й те, що кошти за проїзд пенсіонерів держава не компенсує. А після підняття тарифу уряд буде змушений відшкодовувати Києву вдвічі більшу суму.

Джерело: Мій Київ