«Кіноринок – це одна з головних подій у вітчизняній кіногалузі. На цьому заході прокатники демонструють представникам кінотеатрів і пресі свої оновлені репертуарні плани, а технічні компанії – новинки обладнання. У рамках кіноринку часто відбуваються прем’єри фільмів, які ось-ось мають вийти в прокат. Але найголовніше – це живе спілкування між колегами та партнерами. Завдяки таким заходам робота з рутини перетворюється на задоволення», – поділилася з Cultprostir Надія Куприненко, керівник відділу кінопрокату Тop Film Distribution
Серед учасників кіноринку: компанії Ukrainian Film Distribution, «Артхаус трафік», «Вольга Україна», B&H Film Distribution Company, Тop Film Distribution.
«Найважливіше на Кіноринку – можливість зустрічатися особисто з директорами кінотеатрів і мереж, з колегами-дистриб’юторами і конкурентами. Людський фактор – це найважливіший аргумент просування мистецтва, якими б ефективними не були телефонний зв’язок та електронна пошта», – розповіла Cultprostir Марина Шух, виконавчий директор «Артхаус-трафік».