У мерії нагородили киянина, який за рік залишив більше 1200 скарг

23 Грудня 2014 12:00

Київська влада визначила мешканця, який найчастіше звертався зі скаргами на гарячу лінію мерії по телефону 15-51.

Переможцем конкурсу “Найактивніший киянин”, який тривав цілий рік, став 19-річний мешканець Дніпровського району – Богдану Богдану, пише “Сегодня”.

За рік він направив владі 1275 скарг. За це хлопця нагородили його смартфоном відомої марки.

“Я звертався до контакт-центру ще до початку конкурсу, і на мої заявки завжди реагували комслужби. А потім я зрозумів, що це стало для мене хобі на все життя – адже я роблю корисну справу для суспільства. Залишав заявки в колл-центр кілька разів на день, писав їм на сайт”, – розповів Богдан.

img.kiev.pravda.com.ua

img.kiev.pravda.com.ua


За його словами, найчастіше він звертався з питань вуличного освітлення, розмитого схилу поблизу Русанівського каналу, ремонту світлофорів і нанесення розмітки на вул. Флоренції.

“Комунальні служби реагували упродовж декількох днів. А бувало, що реакції чекав кілька місяців! Доводилося по одному і тому ж питанню звертатися кілька разів. Після чого я почав не тільки аргументувати, чому владі потрібно швидко вирішити ту чи іншу проблему, а й розписував санкції від вищих органів у разі невиконання заявки. Допомагає!”, – розповів Богдан.

Друге місце дісталося жителю Подільського району Олегу Делендик: він залишив майже 300 скарг, але дуже докладних: з фотодоказами і докладним описом проблеми.

А почесне третє місце зайняв житель Солом’янського району Сергій Сібель: він залишив понад 600 заявок, але не таких докладних.

Ці двоє скаржників також отримали в подарунок від влади дорогі мобільні телефони.

Як відомо, за час конкурсу, який тривав рік, у колл-центрі зареєстрували понад півмільйона звернень від 150 450 скаржників (жінок – 69,3%, чоловіків – 30,7%).

img.kiev.pravda.com.ua

img.kiev.pravda.com.ua


“Щодня наші співробітники реєструють близько 2-2,5 тисяч звернень. Найчастіше зверталися з проблемами ЖКГ (більше 70%), транспорту та дорожнього господарства, а також МАФів”, – розповіла директор КБУ “Контактний центр Києва” Лариса Жукова.
img.kiev.pravda.com.ua

img.kiev.pravda.com.ua


Вона відзначила, що городяни не тільки скаржилися, але й залишили більше 10 тисяч цікавих пропозицій щодо того, як оптимізувати роботу київської влади.

“Після того як ми оголосили конкурс, звернення стали якіснішіми – з конкретними адресами і фотофіксацією. За період конкурсу 84% заявок були успішно виконані”, – запевнила Жукова.

img.kiev.pravda.com.ua

img.kiev.pravda.com.ua