Про це повідомляє сайт КМДА.
“Особливістю машин є їхня поліфункціональність: у зимовий період при снігопадах вони використовуватимуться як для розчищення доріг від снігу плугом та механічною щіткою, так і для розкидання солі. У період літнього утримання доріг машини можуть бути використані як самоскиди”, – йдеться в повідомленні.
Як відомо, минулого року Київ придбав 45 нових одиниць снігоприбиральної техніки. Зокрема, 11 тракторів з відвалом та щіткою, 20 машин дорожніх комбінованих та 2 фронтальні навантажувачі.
На початку жовтня мер Києва Віталій Кличко пообіцяв, що сніг узимку не стане для нього несподіванкою. Мовляв, влада робить усе, щоб місто, у разі сильних снігопадів, не було паралізовано, як це сталося декілька років тому.
Як відомо, традиційно, столичні чиновники були не готові до зими. Про зиму 2009-2010 років за часів мера Леоніда Черновецького ходили цілі легенди. Тоді снігопад, який випав у ніч на 29 грудня, застав мера і його команду зненацька. За два дні до нового року у місті було зафіксовано 638 поривів електромереж та 38 збитих опор, зламано 1100 дерев, машини стояли у заторах.
Комунальники з негодою не справлялися, тож до ліквідації снігопаду планували залучити студентів, військових і навіть цивільну оборону.
У 2013 році за часів керівництва Олександра Попова міське господарство також виявилося не готовим до снігопаду, люди змушені були пробиратися через замети, машини стояли у довжелезних заторах.
Особливим транспортним колапсом запам’яталася весна 2013 року, коли у березні випало багато снігу, з яким комунальникам не вдалося справитися. Тоді люди самі активізувалися, щоб визволяти столичних жителів зі сніжного полону.