«Через багаторічну невідповідність тарифу економічно обґрунтованому рівню та хронічну недокомпенсацію за пільгові перевезення минулий рік ми закінчили зі збитком більше півмільярда гривень. При таких показниках наразі дотримуватися відповідної безпеки перевезень для нас – надзадача», – сказав керівник підприємства.
Учора через скрутне економічне становище КП «Київпастранс» закрило ряд маршрутів на наземному транспорті столиці, також зменшило кількість автобусів, тролейбусів та трамваїв на 177 одиниць.
«Ми розуміємо такі радикальні кроки наших колег, бо маємо не кращу ситуацію. Через критичний брак коштів на закріплення ґрунтів та заміну рейок на деяких ділянках уже обмежено швидкість руху поїздів до 40 км/год і пасажири це відчувають. Усіма силами ми намагаємося не допустити погіршення ситуації, однак без необхідних деталей простоюють 14 потягів, які могли перевозити киян», – наголосив Віктор Брагінський.
Як повідомлялося раніше, 27 ескалаторів у столичній підземці відпрацювали понад 50 років. Зокрема, йдеться про обладнання на станціях «Арсенальна», «Хрещатик», «Університет», «Вокзальна», «Політехнічний інститут» та «Шулявська». Потребує ремонту колійне господарство, тунельні споруди та будівлі, а також значна частина електрообладнання та силових кабельних ліній метрополітену.
Неможливість виконання необхідних заходів призвело до вимушеного збільшення інтервалів руху поїздів на лініях.
«Для Київського метрополітену завжди пріоритетним питанням є безпечне перевезення пасажирів, а також соціальні гарантії для 7,5-тисячного колективу. Зберегти баланс в обох напрямках без підвищення тарифу сьогодні майже неможливо», – підсумував начальник КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський.