У кліпі фігурують кадри, зняті у Відні, Парижі, Венеції, Дортмунді, Москві, а також на Мальті, в Індії, Хорватії та на Кіпрі. Є й кадри, зроблені в Києві. Відео для кліпу група збирала близько року, в результаті в чотирихвилинний ролик увійшло близько 5% зібраного матеріалу. «На кліп не витрачено ні центу. Всі зйомки проводилися в робочих поїздках або подорожах учасників групи або їхніх друзів», – розповів Cultprostir соліст гурту Олександр Колихан.
За сюжетом кліпу Want To Know, з міста в місто котиться великий клубок ниток. «Все починається серед футуристичних будівель. Бібліотека і центр знань Віденського економічного університету, архітектурні об’єкти австрійського ексцентричного архітектора-казкаря Фріденсрайха Хундертвассера. Приводить клубок героя історії в храм Маруті на Гоа, побудований на місці переможного бою богів з демонами», – пояснюють музиканти гурту свою історію. На створення клубка пішло 1800 метрів ниток. Фотозвіт про зйомки кліпу можна подивитись на сторінці гурту у Facebook.
Учасники Demophon Muson називають свою групу некомерційним проектом. «Наша мета – творити в своє задоволення. Ми не професіонали від музики. Нам самим цікаво, на що здатні креативний директор рекламного агентства, директор турфірми і технічний директор мультимедіа продакшн компанії», – кажуть музиканти про свій проект.