З нового року у столиці подорожчав хліб. Ціни зросли на 30-48 копійок.
Як пише “Сегодня”, цінники змінили 2 січня.
Подорожчання стосується трьох сортів: “Український домашній” подорожчав на 30 копійок (тепер продають по 6,6-6,8 гривні), “Пшеничний традиційний” – на 48 копійок (5,5 гривні) і батон “Київський” – на 36 копійок (5,5 гривні).
У “Київхлібі” зростання цін пояснили подорожчанням муки, газу та пального.
“Так, ми підняли вартість хліба. Адже борошно вищого ґатунку подорожчало на 15%, першого – 9,5%, другого – 8%, житнє борошно на 16,8%. Газ подорожчав на 26%, електроенергія на 6%, транспорт на 8%. Ми не можемо працювати собі в збиток”, – заявив голова правління ПАТ “Київхліб” Володимир Череда.
За його словами, на кінець року збиток підприємства сягнув понад 13 мільйонів гривень.
“Подорожчав хліб лише трьох сортів, що буде з іншою продукцією, поки сказати не готовий”, – додав Череда.
У мерії підтвердили, що “Київхліб” надав їм свої розрахунки в кінці року. Основний аргумент подорожчання – збитковість підприємства.
Наразі ж у КМДА сподіваються на підписаний інвестдоговір з “Київхлібом”, який передбачає збереження існуючих цін на хліб в мережі з 200 магазинів.
Перші 5 магазинів, за словами Череди, планують відкрити вже в січні.
На сайті “Київхліба” жодної інформації про майбутнє подорожчання та про нові тарифи з нового року немає.
Як відомо, у серпні ПАТ “Київхліб” звернувся до КМДА з проханням дозволити підняти ціни на хліб на 20%.
У свою чергу Київська адміністрація закликала виробника хліба мінімізувати підвищення цін.
Однак з 18 серпня “Київхліб” таки підняв ціни на хлібобулочні вироби на 30-90 копійок.
Після цього столична влада, щоб стримати зростання цін на хліб, вирішила створити велику мережу точок роздрібної торгівлі хлібобулочними виробами.
Зокрема, планувалося створити 400-500 закладів для прямого доступу виробників хліба до споживачів.
10 вересня було оголошено інвестиційний конкурс на створення такої мережі з 200 хлібних кіосків.
“Київхліб” виступив проти будівництва дешевих хлібних магазинів у столиці.
Однак 6 листопада на сайті КМДА з’явилось повідомленні, що ПАТ “Київхліб” переміг у конкурсі (виграв по всіх 4 лотах) на створення мережі з 200 магазинів з продажу соціального хліба і хлібобулочних виробів у столиці.
У грудні КМДА і “Київхліб” підписали інвестдоговір. Згідно з ним, “Київхліб” зобов’язується упродовж 3-х років здійснювати продаж хліба житньо-пшеничного (“Український”) вагою 0,95 кг за ціною 5,25 гривні, хліба пшеничного 1 ґатунку (“Пшеничний”) вагою 0,65 кг за ціною 4,05 гривні, батона нарізного (“Київського”) вагою 0,5 кг за ціною 4,15 гривні.