Про це на прес-конференції заявив директор підприємства Олег Калініченко, повідомляють “Українські новини”.
“За рік демонтовано практично 1700 конструкцій”, – сказав він.
Калініченко додав, що для здійснення демонтажу підприємству не вистачає обладнання.
Загалом, за словами директора “Київреклами”, в результаті проведеної інвентаризації рекламних носіїв, виявлено 300 незаконно розміщених наземних рекламних конструкції і близько 3 тисяч вивісок.
Калініченко допустив можливість введення мораторію на видачу дозволів для встановлення нових рекламних носіїв.
“Зараз обговорюється з мером (Віталієм Кличком) питання про введення мораторію на видачу дозволів для нових рекламних носіїв. Вирішується питання – чи це буде 3 роки, чи це буде 5 років”, – сказав він.
При цьому Калініченко наголосив, що закон не має зворотної чинності і, якщо в людини є дозволи на рекламний носій, то “Київреклама” не має права демонтувати його.
Він додав, що термін дії дозвільної документації приблизно 60% рекламних носіїв закінчується в 2016-2017 роках, і тоді столичне керівництво зможе відмовити в продовженні таких дозволів.
Калініченко наголосив, що в 2014 році, підприємство принесло міському бюджету 146 мільйонів гривень надходжень.
Як відомо, “Київреклама” має намір скоротити на 30% кількість рекламних носіїв у Києві.