Щорічно американці прикуті до екранів своїх телевізорів в першу неділю лютого – день, коли проходить фінальна гра за суперкубок з американського футболу, під назвою Super Bowl. Цього року гру подивилося 114 мільйонів глядачів, а ціна за розміщення рекламного ролика побила новий рекорд і склала $ 4,5 мільйони за 30-ти секундний показ.
«Реклама, показана під час Super Bowl, деякою мірою унікальна. По-перше, вона по праву вважається найдорожчою, бо транслюється під час показу фінальної гри з американського футболу, котру дивиться більше половини найбагатшого населення світу – американців. А по-друге, над цією рекламою трудяться кращі креативні агентства світу, тому що, потрапивши до ефіру під час Super Bowl, реклама повинна не просто бути хорошою, вона має бути найкращою, щоб принести позитивний результат рекламодавцю. То ж цей показ в «Кінопанорамі» буде цікавий не тільки глядачам, але й українським рекламістам», – розповів Cultprostir Сергій Клімов, організатор.