“Київхліб” попередив про підняття цін з 18 лютого

18 Лютого 2015 09:22

img.kiev.pravda.com.ua

img.kiev.pravda.com.ua

ПАТ “Київхліб” з 18 лютого піднімає відпускні ціни на окремі види хлібобулочної продукції на 10-12%, або на 48-94 копійок.

Про це повідомляє сайт підприємства.

“Так, батони нарізні київські, в/с, 0,5 кг будуть коштувати 5,34 гривні (були 4,86 гривні з ПДВ), хліб український столичний подовий, 0,95 кг – 6,9 гривні (був 5,94 гривні), хліб пшеничний традиційний подовий І с. – 5,64 гривні (був 4,8 гривні)”, – йдеться в повідомленні.

У компанії наголосили, що намагалися стримувати ціни, але змушені їх підняти у зв’язку зі зростанням курсу іноземних валют і подорожчанням всіх складових собівартості хлібобулочних виробів.

“До прикладу, тільки за останній місяць процент росту цін на борошно пшеничне вищого сорту склав 132%, олії 125%, цукру 108%, електроенергії 105%, природного газу 109,7%”, – йдеться повідомленні.

При цьому у “Київхлібі” запевнили, що соціальні сорти хліба у фірмових кіосках компанії (які тільки почали відкриватися – наразі працює 2 магазини на Троєщині) продаватимуться за фіксованими цінами.

Зокрема, хліб “Український” – по 5,25 гривні, “Пшеничний” – по 4,05 гривні і батон “Київський” – по 4,15 гривні.

Як відомо, у серпні 2014 року ПАТ “Київхліб” звернувся до КМДА з проханням дозволити підняти ціни на хліб на 20%.

У свою чергу Київська адміністрація закликала виробника хліба мінімізувати підвищення цін.

Однак з 18 серпня “Київхліб” таки підняв ціни на хлібобулочні вироби на 30-90 копійок.

Після цього столична влада, щоб стримати зростання цін на хліб, вирішила створити велику мережу точок роздрібної торгівлі хлібобулочними виробами.

Зокрема, планувалося створити 400-500 закладів для прямого доступу виробників хліба до споживачів.

10 вересня було оголошено інвестиційний конкурс на створення такої мережі з 200 хлібних кіосків.

“Київхліб” виступив проти будівництва дешевих хлібних магазинів у столиці.

Однак 6 листопада на сайті КМДА з’явилось повідомленні, що ПАТ “Київхліб” переміг у конкурсі (виграв по всіх 4 лотах) на створення мережі з 200 магазинів з продажу соціального хліба і хлібобулочних виробів у столиці.

24 грудня 2014 року Київська адміністрація та компанія ПАТ “Київхліб” підписали договір про створення роздрібної торговельної мережі з продажу соціальних сортів хлібобулочних виробів. Згідно з документом, у столиці буде встановлено 200 хлібних кіосків, у яких ціни на соціальні сорти хліба не підніматимуть упродовж 3 років.