Київводоканал отримав 14 одиниць нової спецтехніки для ліквідації аварій

26 Лютого 2015 16:00

domik.ua

domik.ua

23 лютого, у Технічному департаменті Товариства відбулася презентація та освячення нової спецтехніки, яка тепер працюватиме на аварійно-відновлювальних роботах Київводоканалу.

Захід пройшов за сприяння Голови правління – генерального директора ПАТ «АК «Київводоканал» Андрія Білика, за участі першого заступника генерального директора Вадима Сторожука, Директора Технічного департаменту Юрія Київського, заступника генерального директора – директора Департаменту експлуатації водопровідного господарства Володимира Дарагана, заступника генерального директора – директора Департаменту експлуатації каналізаційного водогосподарства Миколи Кислого, начальника Управління транспортом Івана Безп’ятчука та інших.

Голова правління – генеральний директор ПАТ «АК «Київводоканал» Андрій Білик привітав працівників з прийняттям в експлуатацію нової спецтехніки, вручив ключі від автомобілів та наголосив, що «завдяки інвестиційній складовій, яка закладена в тарифах на водопостачання і водовідведення, у 2014 році Київводоканалом було придбано 20 одиниць різнопланової спецтехніки. Проте основний акцент був зроблений на придбанні машин для аварійно-відновлювальних бригад, які дозволять прискорити виконання відповідних робіт, зекономлять кошти і ресурси та ще довго і надійно служитимуть підприємству».

«Всі автомобілі з індивідуальною комплектацією, вони комплектувалися під потреби районів з урахуванням досвіду виконання аварійно-відновлювальних робіт. Шість автомобілів – це повна комплектація, тобто «в фулі», із сучасними гідростанціями та гідроінструментами: різкою асфальтобетонного покриття, відкачкою, відбійним молотком, повітродувкою тощо» – зазначив Юрій Київський та додав, що «один такий автомобіль замінить від 3 до 5 одиниць спецтехніки, яка наразі працює під час виконання ремонтно-відновлювальної роботи».

У ході презентації Андрій Білик разом із Вадимом Сторожуком ознайомилися із роботою нової спецтехніки, оглянули кабіни водіїв, кузови з середини автомобілів.

Вадим Сторожук відмітив надійність, безпеку і зручність придбаних автомобілів. «Враховуючи складні умови роботи, в яких доводиться ліквідовувати аварії, фактор надійності і безпеки є одними з головних під час експлуатації спецтехніки» – наголосив він.

Отець Роман звершив короткий молебень, провів обряд освячення автомобілів та благословив водіїв на успішне і безпечне виконання своєї важливої справи.

Придбані наприкінці минулого року два автомобілі типу ОВМ на шасі «Peugeot Boxer» та 12 аварійно-відновлювальних автомобілів типу АВМ на шасі «ISUZU NPR» дозволять працівникам Товариства:

– у найкоротші терміни локалізувати аварійні ситуації та відновити водопостачання мешканцям,

– зменшити незручності для пішоходів і водіїв у випадку розкопок на тротуарах та проїжджій частині в умовах щільної міської забудови,

– зекономити пальне за рахунок використання універсальних та економічних машин, які можуть виконувати декілька функцій.

Довідково

Спеціальні автомобілі типу ОВМ на шасі «Peugeot Boxer» призначені для забезпечення доставки бригад робітників з інструментом, пристроями і матеріалами до місць аварій на водопровідних та каналізаційних мережах. Зазначені транспортні засоби маневрені, економічні та надійні, створюють зручні і комфортні умови праці для водіїв. Витрати палива на 100 км пробігу таких авто складає 10,2 л (ДП) в порівнянні з 19,3 л (бензин) для автомобілів УАЗ та 21 л (бензин) для автомобілів ГАЗель.

Аварійно-відновлювальні автомобілі типу АВМ на шасі «ISUZU NPR» призначені для забезпечення доставки до місця аварій бригад робітників з відповідним обладнанням та інструментом. Укомплектовані сучасним гідравлічним обладнанням та інструментом автомобілі дозволять одночасно виконувати декілька операцій: різка асфальтобетонного покриття; робота відбійного молотка; відкачка води; різка та зварка труб. Тобто від початку експлуатації таких автомобілів зникне необхідність при ліквідації аварійних ситуації окремо залучати декілька різних транспортних засобів і механізмів – зокрема компресор, автомобіль з відкачувальними засобами, барові установки тощо.

Для порівняння – витрата палива на 100 км пробігу автомобіля ISUZU NPR складає 21 л (ДП), на роботу всього гідравлічного обладнання – 3,6 л (ДП) на 1 год. роботи, а для автомобіля ГАЗ-53 – 32,8 л (бензин) палива на 100 км пробігу та 3 л (бензин) на 1 год. роботи лише одного відкачувального насосу та 54,2 л (бензин) для автомобілів ЗИЛ-131 і 12,8 л (бензин) для 1 год. роботи компресора.