Про це він заявив на засіданні Київради 12 лютого.
“Технічний стан метрополітену – критичний”, – сказав Брагінський.
За його словами, проблеми на підприємстві не вирішувались довгий час, вони “просто накопичуються і переносяться з року в рік”.
“Пріоритетними напрямками використання коштів у 2015 році є поточний і капремонт рухомого складу – 192 ремонтів, укріплення ґрунтів, ремонт 9 ескалаторів, заміна 12 км колій і стрілочних переводів, реконструкція тунельної вентиляції і модернізація двох ескалаторів, реконструкція систем гучномовного зв’язку на станціях та управління евакуації пасажирів”, – сказав Брагінський.
За його словами, 82 вагони метро вже виведено з експлуатації через неможливість ремонту, а 53 вагони підземка буде змушена списати цього року, бо вони теж “відпрацюють технічну експлуатацію”.
На думку директора метро, підвищити ціни на проїзд потрібно було ще декілька років тому.
“Нинішній тариф, як був, так і є соціальним, але метро безкоштовним бути не може”, – сказав Брагінський.
При цьому він додав, що на сьогодні економічно обґрунтований тариф становить 4,48 гривні за поїздку “за умови 100-відсоткової компенсації за перевезення пільговиків”.
“Якшо говорити про те, щоб платний пасажир платив за пільговиків (коли відсутня компенсація за перевезення пільговиків – ред.), то цей (беззбитковий – ред.) тариф має бути 7-8 гривень за поїздку, але це некоректно по відношенню до пасажирів”, – сказав Брагінський.