Про це пише Економічна правда з посиланням на голову Української таксомоторної асоціації Андрія Антонюка.
За його словами, зниження вартості таксомоторних перевезень може статися, якщо кілька перевізників отримають право використовувати транспортну інфраструктуру аеропорту – стоянку і першу смугу для подачі таксі до терміналів B і D.
“Монополія однієї компанії призвела до необґрунтованого завищення вартості проїзду в таксі до Києва в 2-2,5 рази. Іноді вартість поїздки з аеропорту сягала 400-450 гривень при обґрунтованої вартості на рівні 170-200 гривень”, – зазначив Антонюк.
За його словами, київські перевізники на таксі вимагали від керівництва аеропорту “Бориспіль” скасувати штучно створену монополію на перевезення протягом останнього року.
“Ми неодноразово звертали увагу Держкомпідприємництва та АМКУ на існування нерівних умов для роботи таксі в аеропорту. Ми довели неправомірність рішень керівництва аеропорту, яке створило штучну монополію в сегменті перевезень в аеропорту. Результатом нашої роботи стало заяви керівництва МА “Бориспіль” про запрошення до роботи на перших лініях терміналів аеропорту всіх легальних служб таксі”, – додав Антонюк.
31 січня аеропорт “Бориспіль” почав безстроковий прийом заявок на право використання транспортної інфраструктури аеропорту як від великих перевізників на таксі, так і від ліцензованих приватних підприємців.
Координувати подачу автомобілів за запитом пасажирів буде спеціально розроблена система.
Очікується, що 16 лютого керівництво аеропорту “Бориспіль” оголосить про прийом перших заявок від перевізників на таксі на отримання доступу до використання інфраструктури аеропорту.