Про це повідомляє сайт КМДА з посиланням на ПАТ “АК “Київводоканал”.
“Якщо у вас виникатимуть додаткові запитання та труднощі в процесі заміни та повірки обладнання, можна звернутися до міського Контакт-центру за номером: 15-51 або на міську диспетчерську з питань ЖКГ: 15-57”, – йдеться в повідомленні.
У мерії нагадують, що, щоб провести повірку лічильника треба звернутися до житлової організації; до спеціалізованої організації, яка має відповідну ліцензію або до ПАТ “АК “Київводоканал”.
“Перед тим, як демонтувати лічильник для проведення повірки або заміни, мешканцям необхідно звернутись з письмовою заявою до житлової-експлуатаційної організації, що обслуговує будинок, для розпломбування приладу обліку зі складанням відповідного акту”, – йдеться в повідомленні.
Після розпломбування лічильника бухгалтер ЖЕО повинен провести звірку між показниками лічильника та обсягом сплаченого мешканцем обсягу води.
“Мешканцям квартир, які провели повірку або заміну приладу обліку, необхідно звернутися до житлової організації, що обслуговує їхній будинок, для проведення опломбування зі складанням відповідного акту та постановки на комерційний облік квартирного лічильника холодної води”, – нагадали у КМДА.
Як відомо, наприкінці листопада 2014 року “Київводоканал” заявив, що нарахує додаткові куби води мешканцям, які не повірили квартирні лічильники, мають несправні лічильники або такі, у яких закінчився термін експлуатації.
У вересневих платіжках на компослуги киянам нарахували по 22 кубічні метри холодної води на кожну зареєстровану у квартирі особу.
Згодом у “Київводоканалі” пояснили, що кияни без лічильників мусять платити за своїх сусідів, які шахраюють. Також водоканал нагадав, що мешканці мають повірити лічильники власним коштом. Повірка водоміра коштує від 43 до 120 гривень.
Однак юристи відзначають, що дерти гроші з киян за повірку лічильника незаконно.
“Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку проводяться за рахунок виконавця послуг, яким є ЖЕК”, – пояснив “Українській правді. Київ” юрист.
28 листопада “Київводоканал” заявив, що готує нові розрахунки структури тарифу на холодну воду, які включають послугу повірки лічильників. Новий тариф обіцяли “найближчим часом” подати на розгляд Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
З 1 липня 2014 року у Києві гаряча вода подорожчала більш ніж на 70%, а холодна – на 130%. Також з 1 липня зросла вартість теплопостачання Києва і квартплата (на 90%).