У Київській та Запорізькій області відкрилися контакт-центри для споживачів природного газу. Тепер клієнти по телефону можуть отримати вичерпний комплекс послуг, що робить непотрібними їх візити в газову службу.
Близько 800 тис. клієнтів ПАТ «Київоблгазу» і 500 тис. клієнтів ПАТ «Запоріжгазу» отримали можливість оперативно вирішити питання, пов’язані з газопостачанням. Для цього слід зателефонувати до єдиних контакт-центрів цих компаній, або зв’язатися з ними по електронній пошті.
Завдання центрів – швидко надати необхідну для споживача інформацію, проконсультувати, допомогти у вирішенні його проблеми, заощадивши час.
Фахівці контакт-центру надають наступний сервіс:
– Прийом показань газових лічильників;
– Інформують про стан особового рахунку клієнта;
– Оформлення заявки на виклик газового майстра;
– Консультації про порядок сплати за газ та інші послуги газової компанії;
– Консультації з питань пільг, субсидій, переоформлення документів, ремонту обладнання та багато іншого.
Клієнти ПАТ «Київоблгаз» зможуть зв’язатися з контакт-центром по телефону (044) 3646 104 або відправивши повідомлення на електронну адресу info@contact.rgc.ua.
Для клієнтів ПАТ «Запоріжгаз» контакт-центр доступний по телефону (0612) 808 104 або за електронною адресою info@contact.rgc.ua.
Центри працюють з 8-00 до 20-00, без вихідних. Дзвінки зі стаціонарних телефонів оплачуються згідно міських та міжміських тарифів, дзвінки з мобільних тарифікуються операторами мобільного зв’язку.