Як і де по телефону можна дізнатися все про свої розрахунки за газ

27 Лютого 2015 08:00

У Київській та Запорізькій області відкрилися контакт-центри для споживачів природного газу. Тепер клієнти по телефону можуть отримати вичерпний комплекс послуг, що робить непотрібними їх візити в газову службу.

104.ua

104.ua

Близько 800 тис. клієнтів ПАТ «Київоблгазу» і 500 тис. клієнтів ПАТ «Запоріжгазу» отримали можливість оперативно вирішити питання, пов’язані з газопостачанням. Для цього слід зателефонувати до єдиних контакт-центрів цих компаній, або зв’язатися з ними по електронній пошті.

Завдання центрів – швидко надати необхідну для споживача інформацію, проконсультувати, допомогти у вирішенні його проблеми, заощадивши час.

Фахівці контакт-центру надають наступний сервіс:

– Прийом показань газових лічильників;

– Інформують про стан особового рахунку клієнта;

– Оформлення заявки на виклик газового майстра;

– Консультації про порядок сплати за газ та інші послуги газової компанії;

– Консультації з питань пільг, субсидій, переоформлення документів, ремонту обладнання та багато іншого.

Клієнти ПАТ «Київоблгаз» зможуть зв’язатися з контакт-центром по телефону (044) 3646 104 або відправивши повідомлення на електронну адресу info@contact.rgc.ua.

Для клієнтів ПАТ «Запоріжгаз» контакт-центр доступний по телефону (0612) 808 104 або за електронною адресою info@contact.rgc.ua.

Центри працюють з 8-00 до 20-00, без вихідних. Дзвінки зі стаціонарних телефонів оплачуються згідно міських та міжміських тарифів, дзвінки з мобільних тарифікуються операторами мобільного зв’язку.

Джерело: 104