Київська адміністрація планує відкрити центри захисту прав споживачів комунальних послуг до кінця року.
Про це заявив заступник голови КМДА Петро Пантелеє, повідомляє сайт міської влади.
“У Києві створюється система сервісних центрів для захисту прав споживачів житлово-комунальних послуг – “Центр обслуговування споживачів”. На тлі підвищення тарифів та переходу на прямі договори з виконавцями послуг, кияни повинні мати можливість звернутися за допомогою та вирішити спірне питання з “Київенерго” та “Київодоканалом” тощо”, – пояснив чиновник.
Він запевнив, що у сервісному центрі люди зможуть залишити заявку, адресовану будь-якому виконавцеві, оформити необхідні документи, отримати консультацію фахівця, зробити перерахунок за неякісні послуги тощо.
За словами Пантелеєва, кілька пілотних центрів планується відкрити вже в найближчі місяці.