Друга п’ятірка старих вагонів серії «Е» та «Еж» Київського метрополітену відправлена на модернізацію до Крюківського вагонобудівного заводу. Про це повідомили в прес-службі КП «Київський метрополітен».
Перший поїзд поїхав до Кременчука на початку травня. Слід зауважити, що місто розпочало наступний етап оновлення рухомого складу підземки. Так, упродовж 2012 – 2014 років, після проведення робіт, метрополітен отримав 95 вагонів з асинхронним приводом за кошти Кіотського протоколу.
Очікується, що потяги повернуться до столиці та почнуть курсувати на червоній гілці наприкінці 2015 року.
Важливо, що модернізація дає можливість економити до 40% електроенергії. Також збільшується пасажиромісткість вагонів, підвищується рівень комфорту та безпека перевезень. Крім того, на цих потягах значно поліпшені умови праці машиністів – кабіна оснащена кондиціонером та ергономічним пультом управління.
Нагадаємо, що проект оновлення вагонів за кошти «зелених інвестицій» є надважливим для столичної підземки, оскільки зношеність рухомого складу становить 80%. Після зміни тарифу на проїзд відремонтовано 15 вагонів, ще 51 одиниця рухомого складу через брак запчастин наразі не видається на лінії.