На пляжах Києва встановлять душові, рятувальні вишки, а на деяких ще й облаштують безкоштовний Wi-Fi

5 Червня 2015 11:40
turystam.in.ua

turystam.in.ua

Цього року на столичних пляжах введуть інновацію: для того, щоб кияни одразу могли зрозуміти, варто сьогодні купатись чи ні, там встановлять кольорові прапори. Зелений означатиме, що можна купатись і засмагати, жовтий — що можнаперебувати на піску, а червоний –що пляжзакритий для купання та засмагання. Про це розповів сьогодні в прямому ефірі радіо «Голос столиці» генеральний директор комунального підприємства «Плесо» Денис Пікалов.

За його словами, це не єдине нововведення підприємства. На всіх пляжах, де дозволено купатися, облаштують нові рятувальні вишки та встановлять чергування належної кількості рятувальників. Планують також залучити до роботи волонтерів, повідомляє прес-служба КМДА.

«У Києві достатня кількість рятувальників, але вони орієнтовані діяти у надзвичайних ситуаціях на воді. Тоді як у світовій практиці 95% усіх звернень відпочиваючих до служб порятунку є такими тривіальними, як прохання показати дорогу до медпункту чи відшукати дитину. Наші спеціалісти до такої простої допомоги просто не готові… Тому ми розраховуємо на волонтерів — на тих, хто розподіляє з нами концепцію ідеального пляжу», – розповів керівник КП «Плесо».

Курс «молодого бійця», за словами Дениса Пікалова, передбачає дводенне навчання та тестування. Після цього відібрані кандидати отримають необхідний комплект форми та будуть направлені на місця чергування.

За інформацією керівника, цього тижня розпочнуть підключати близько 20 щойно закуплених душових.

«Ми, свого роду, проводимо експеримент: обслуговування основних пляжів, зокрема, на Венеціанському та Трухановому островах, уперше віддамо клінінговій компанії», – зауважив Денис Пікалов.

За його словами, вже зроблено й суттєві кроки до припинення нелегальної, торгівлі на пляжах, на яку торік було чимало нарікань. Цього року «Плесо» відмовилось від практики видавати довідки на розміщення торгових пунктів. Тепер цим займатиметься єдиний оператор — комунальне підприємство «Міський магазин». Серед іншого, воно подбає й про встановлення уніфікованих торгових наметів у зонах відпочинку.

Крім того, є намір облаштувати безкоштовний Wi-Fi. Його тестування йде вже на пляжі «Венеція» (табличка про це з’явиться найближчим часом) та незабаром – на пляжі «Центральний».

«Навряд чи ви зможете скачати повноцінний повнометражний фільм, але переглянути новини чи невеликі відеоролики – точно зможете», – запевнив Денис Пікалов.