Балакати до себе вголос, милуватися природою та не забувати мріяти – за допомогою цих цікавих психологічних прийомів можна підвищити власну продуктивність.
Опитування, проведене кілька років тому, показало, що приблизно половину свого робочого часу ми марнуємо на справи, не пов’язані з безпосередніми обов’язками.
Певно, кожному хотілося б встигати більше і на роботі, і удома. Видання Mashable зібрало кілька несподіваних трюків, які пропонують узяти на озброєння психологи.
Перетворіть перевірку електронної пошти на гру
Дослідники виявили, що середньостатистичний американський офісний працівник 28% свого робочого часу витрачає на перевірку електронної пошти.
Тренер із маркетингу Джордж Као пропонує таку хитрість: перевіряйте пошту лише раз на годину та обов’язково проказуйте щось на кшталт “наступний”, ніби граєте в гру і маєте за секунду пройти якийсь рівень.
Дозволяйте собі трохи помріяти
Літати в хмарах під час робочого дня – це не ознака лінощів. На думку вчених, коли мозок перебуває в розслабленому стані, у ньому частіше народжуються креативні рішення та знаходяться способи вирішення складних завдань.
Давайте собі вказівки. Вголос
Давайте самому собі вказівки та настанови, причому робіть це уголос – це посилить увагу та не даватиме відволікатися. Іще цікавий факт: якщо в процесі балакати вголос до себе, то простіше знаходяться речі, що загубилися.
Встановлюйте “маленькі дедлайни”
На думку дослідників, коли людина розбиває велике завдання на дрібніші та, відповідно, відводить на кожну з частин маленький проміжок часу, то менше зволікає та активніше береться до справи.
Милуйтеся фотографіями природи
40 секунд споглядання якогось гарного краєвиду допоможуть відновити розпорошену увагу. Під час нещодавнього експерименту австралійських науковців деяких учасників попросили подивитися на картинки з будинком, на даху якого були квіти й травичка. Інших добровольців – на зображення звичайного будинку. Під час виконання завдань, які дали їм дослідники, менше помилок припустилася перша група.
Постійно питайте себе: наскільки плідно ви працюєте
Вигадайте собі щось на кшталт мантри. Наприклад, щогодини питайте себе, наскільки плідно ви працюєте в цей конкретний момент. Це допомагатиме сконцентруватися.
Фото з Flickr (by Tanel Teemusk, Matthew Rogers, *Nom & Malc)