На Народного ополчення, 9, у приміщенні Національної академії внутрішніх справ, почало працювати Головне управління патрульної служби МВС у Києві. Прес-служба поліції повідомила, чим корисна для городян ця установа.
Яку інформацію можна дізнатись у Головному управлінні патрульної служби:
- про розгляд адміністративних матеріалів
- про розгляд звернень інформаційного характеру
- про евакуйований автомобіль
- також можна отримати відповіді на загальні питання щодо функціонування патрульної служби
Що можна зробити:
- сплатити штраф
- оскаржити постанову про адміністративні стягнення
- взяти участь у розгляді адміністративних матеріалів
- подати звернення щодо патрульної служби чи патрульного
Що можна отримати:
- розширену довідку про ДТП
- витяг про дійсність посвідчення водія
Що не можна:
- побачити чи отримати відеозапис з відеореєстраторів патрульних
- вплинути на розгляд адмінматеріалів іншим способом, окрім законного
Усе це можна зробити на першому поверсі головного управління. Для прийому громадян тут розташовані стійки формату front office, тобто немає кабінетів і зачинених дверей. У залі функціонує система електронної черги. Графік роботи співробітників з першого поверху є гнучким, тому завжди є можливість завітати до офісу патрульної служби.
Нагадаємо також, що віднедавна у київської патрульної поліції є гаряча лінія. Зателефонувавши за номером (044) 254-94-88, всі охочі зможуть отримати інформацію, залишити побажання або зауваження щодо роботи патрульної поліції міста.