Який вигляд матиме пішохідний Поділ (інфографіка)

29 Липня 2015 09:26
ubs.gov.ua

ubs.gov.ua

З киянами обговорять нову транспортну схему стародавнього району: його хочуть обмежити для машин

У четвер, о 18:30, в департаменті архітектури КМДА презентують нову транспортну схему Подолу. Вул. Сагайдачного пропонують зробити частково пішохідною, в проблемних місцях можуть зникнути світлофори, а трамваї змінять рух. На обговорення в мерію запрошують усіх охочих.

Схема передбачає кілька ключових змін. Пропонують повністю віддати пішоходам половину вулиці Сагайдачного – від Контрактової площі до вул. Андріївської. А на другій половині розширити тротуари за рахунок звуження проїзної частини та організації одностороннього руху в напрямку Поштової.

.jpg_103

Контрактова теж буде належати бесколесним киянам. І навіть на вулицях, де все-таки курсуватиме транспорт, у пішоходів залишаються переваги. Наприклад, переходи пропонують підняти до рівня тротуару – це будуть широкі “лежачі поліцейські”. “Для мам з колясками, це і зручно, і безпечно”, – кажуть розробники.

ТРАМВАЇ І ПАРКОВКА. На більшості подільських вулиць рух для авто має стати одностороннім, а кількість світлофорів скоротитися до мінімуму. Систему міськтранспорту пропонують зберегти, скоригувавши його напрямок. Заїзд трамваїв з урахуванням усіх змін має бути через вул. Межигірську (зараз через вул. Костянтинівську), зупинка залишається на вул. Спаській, а виїжджати вони будуть через Костянтинівську. Проблему дефіциту паркувальних місць хочуть вирішувати так: на другорядних вулицях звузити проїжджу частину і організувати парковку “ялинкою”. Таким чином можна створити близько 830 паркомісць. На додаток можуть побудувати багаторівневі паркінги на місці автостанції “Поділ” і в районі елеватора №1 “Київмлина”.

А під час свят може з’являтися плавучий паркінг-дебаркадер в районі Набережно-Хрещатицької. “Ми хочемо обговорити транспортну схему з мешканцями та експертами. Кошторис ще не складений, але великих витрат на її реалізацію не потрібно. Адже складних інженерних заходів – будівництва естакад, тунелів – не передбачається. Грубо кажучи, для реконструкції потрібна банка фарби і кілька нових знаків. Головна витратна частина – реконструкція трамвайної мережі зі зміною напрямку руху трамваїв”, – пояснює головний спеціаліст Управління інженерно-транспортної інфраструктури міста Віктор Петрук.

 

Джерело: Сегодня