Комунальні проблеми Оболоні обговорять на “прямій лінії” Контактного центру

31 Серпня 2015 12:13
kiev-ukr.segodnya.ua

kiev-ukr.segodnya.ua

У вівторок, 01 вересня 2015 року, «пряму лінію» Контактного центру міста Києва відвідає директор КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» Болот Андрій Володимирович.

Враховуючи актуальні проблеми житлового фонду Оболонського району на обговорення винесено наступні питання:

– якість послуг централізованого холодного та гарячого водопостачання, водовідведення;
– технічний та санітарний стан ліфтового господарства;
– ремонт покрівель, фасадів та під’їздів житлових будинків;
– санітарне очищення територій, ліквідація сміттєзвалищ;
– освітлення під’їздів та прибудинкових територій;
– відновлення благоустрою територій після проведення ремонтних робіт;
– укладання та відновлення асфальтного покриття;
– поточні роботи з облаштування дитячих майданчиків;
– видалення та прибирання аварійних, пошкоджених хворобами дерев тощо.

Нагадаємо, що слідкувати за спілкуванням усі охочі зможуть на сайті Контактного центру www.1551.gov.ua, де відбуватиметься трансляція в режимі «он-лайн».

Поставити свої запитання усі бажаючі зможуть під час прямого ефіру, або зареєструвати звернення завчасно за допомогою веб-порталу (http://1551.gov.ua/). Для цього необхідно, під реєстрації звернення, на початку листа написати слово «ЕФІР», а далі викласти суть вашого питання.

Джерело http://www.kreschatic.kiev.ua/ua/4718/news/1441005608.html