Кому в столиці прийдуть нові квитанції і в чому їх відмінність від старих
Вчора киянам показали, який вигляд матимуть нові квитанції на оплату послуг з опалення і постачання гарячою водою. Деякі жителі отримають такі вже зовсім скоро, інші – до кінця року. До сьогоднішнього дня рахунки на оплату комуналки формувалися і поширювалися Головним інформаційно-обчислювальним центром. Киянам надсилали одну велику квитанцію з блоками для оплати різних послуг: за утримання прибудинкової території, на гарячу і холодну воду, водовідведення, опалення. Але вже в серпні деяким прийде окрема, оновлена платіжка за опалення і гарячу воду від виконавця послуг – “Київенерго”.
“Першими таку платіжку отримають близько 80 тис. жителів 603 будинків столиці, які обслуговують ОСББ та ЖБК. Це близько 10% нашої абонентської бази. Наприкінці 2015 – початку 2016 рахунки нового формату отримають і інші жителі, будинки яких знаходяться в управлінні ЖЕКів”, – говорить комерційний директор “Київенерго” Євген Бушма.
ЗАПОВНЯТЬ ABTOМATOМ. У компанії пояснюють, що при розробці нового бланка брали до уваги скарги киян, тому платити буде зручніше. Принципових відмінностей нової квитанції від колишньої – кілька. По-перше, збільшено кількість рядків для заповнення показань при наявності декількох лічильників (раніше був тільки один рядок). По-друге, ті кияни, які в кінці місяця нададуть “Київенерго” поточні показники своїх лічильників, отримуватимуть вже автоматично заповнені платіжки. Повідомляти показники пропонують через сайт kyivenergo.ua, електронкою gvp@kyivenergo.com.ua та за телефонами контакт-центру 1588 або 202-15-88.
Правда, у людей виникають і сумніви. “Навряд чи моя сусідка-пенсіонерка осилить інтернет, а в кол-центр часто додзвонитися складно”, – міркує киянка Марина Осипенко. Але, як кажуть у компанії, якщо клієнт не повідомить показники, він отримає квитанцію зі звичними порожніми віконцями, які потрібно заповнити від руки.
Крім того, розроблена окрема форма рахунку для тих, у кого встановлені багатотарифні лічильники. Це більш дорогі прилади, але вони вміють враховувати навіть температуру води, що подається в квартиру . “Раніше, коли людина допускала якусь помилку в квитанції, їй складно було зрозуміти, куди бігти – чи то в ЖЕК, чи то в ГІОЦ. Тому вирішення проблеми зазвичай затягувалося. Тепер безпосередньо робитимуть все швидше”, – оцінює нововведення глава ЖБК Сергій Памас.
ОПАЛЕННЯ І ПОВІРКА. Блок нової квитанції на оплату опалення практично не відрізняється від попереднього. Вона також буде приходити кожного місяця, незважаючи на те, що нарахування за цю послугу проводяться тільки в опалювальний період.
“Використовувати рахунок на опалення людина зможе для погашення боргу або якщо хоче внести аванс на майбутнє. Багато хто так робить, щоб взимку за тепло платити менше”, – говорять в компанії. Також киянам нагадують про необхідність повірки квартирних лічильників на гарячу воду. Поки це можна зробити безкоштовно і безболісно, тобто без демонтажу і якихось поїздок. Достатньо залишити заявку, і майстер прийде додому.
Джерело: Сегодня