У Міністерстві економічного розвитку та торгівлі розповіли, що буде замість трудових книжок. Про це повідомляє Еспресо. TV із посиланням на Facebook Мінекономрозвитку.
У відомстві нагадали, що «уся інформація щодо вашої трудової діяльності вже міститься у єдиній базі даних з 2000 року». Пропонується додати до діючого реєстру пункт про посаду співробітника.
«Це дозволить точно визначати його стаж, коли це потрібно. Таким чином функціонал трудової книжки буде повністю виконуватись базою даних», — стерджують у міністерстві.
У результаті, кажуть в прес-службі, кадрові (HR) відділи компаній не витрачатимуть часу на ведення та зберігання ваших книжок, «а ви будете певні, що HR-відділи видадуть трудові книжки співробітникам протягом декількох місяців з набуття чинності відповідного закону».
Також у відомстві зауважили, що розрахунок розміру пенсії відбувається на основі пенсійних відрахувань, інформація про які вже є у базі даних.
«Таким чином, якщо ваш стаж почався після 2000 року — не потрібно буде зберігати трудову книжку, бо інформація вже наявна у базі. Якщо ж до 2000 — можете зберегти трудову, щоб завжди мати змогу підтвердити стаж», — пояснюють економісти.
На переконання співробітників Мінекономрозвитку, скасувавши потребу вести трудові книжки, українці позбудуться зайвої паперової бюрократії та заощадять час працівникам та HR-ам.
«А ще — зменшимо простір для корупції: вся інформація буде в електронному варіанті, тож питання впливу людського фактору зніметься», — додали у міністерстві.
Зазначається, що ініціатива вже обговорена з Пенсійним фондом, податківцями, Мінсоцполітики та експертами Easy Business.
«Усі погодились. Поступово викорінюємо бюрократію в усіх її проявах», — підсумували економісти.
Джерело: Мій дім Україна