Скандал в Києві: грабіжники масово розбирають новий міст на металобрухт

17 Вересня 2015 15:12
kiev-ukr.segodnya.ua

kiev-ukr.segodnya.ua

Банди злочинців не бояться охорони

Подільський мостовий перехід, який будується ось вже 12 років, невідомі масово розкрадають на металобрухт. Останній такий випадок стався вчора ввечері. Міліція затримала злочинця на гарячому.

“Вчора опергрупа затримала грабіжника, який намагався зняти обладнання з одного з підйомних кранів. Це стаття 185 “Крадіжка”, карається строком позбавлення волі до 3-5 років. Але повідомлення про крадіжки на цьому об’єкті надходили і раніше. У квітні надійшла заява про зникнення деталей зі будівельної техніки, а друге – два тижні тому. Крали метал і мідні кабелю. Повідомлення внесені до ЕРДР. Ведеться розслідування”, – розповіли нам в міліції.

КРАДУТЬ. За словами охоронців моста, крадіжки почалися ще в минулому році. “Приїжджають зазвичай вночі, чоловік п’ять здорових мужиків. Що проти них зробиш, коли один в будці охорони чергуєш? Поки міліцію викличеш, поки приїдуть, від цих злодіїв вже й слід прохолов”, – розповідає нам охоронець на ім’я Ігор.

Крадіжки відбуваються на всій ділянці моста, що будується, де є будівельні об’єкти і знаходяться будматеріали. “У підйомних кранах, які знаходяться на будмайданчиках вкрадені всі мідні дроти, кінцеві вимикачі. З самого моста зрізають мідні кабелю. Одного разу навіть обрізали двометровий шпунт (металевий профіль), який стирчав із землі. Як його можна було винести?! Важить він кілограмів 400! Зняли з моста і близько сотні прольотів (1х6 метрів кожен) з оцинкованої сталі. Щоб цього не відбувалося, довелося наполовину обрізати практично всі металеві підйомні сходи на сам міст. Але і це не допомогло”, – розповідає один з будівельників.

За його словами, щоб проникнути в будівельний вагончик, збивають замок і виносять весь вміст. “Чайники, холодильники, кондиціонер навіть старий потягли. А якщо замок збити не вдається, то можуть просто вирізати діру в стіні вагончика! Нещодавно розкрили зварювальну кімнату і забрали дві зварювальних трансформатора. Забрали навіть комплекти з масками, кабелями і електродами”, – говорить будівельник Микола.

РОБОТИ. Як запевняють самі робітники, крадіжки почастішали через те, що на самому об’єкті практично немає будівельників. “Раніше будівництво велася у дві зміни. Працювали тисячі будівельників. Не те, що зараз”, – кажуть робітники. Тепер будівельні роботи ведуться на естакаді Рибальського острова. З десяток робочих займаються установкою другого ярусу опори. На закінчення всіх робіт потрібно близько 8 мільярдів гривень, а в цьому році було виділено всього три мільйони.

За словами головного інженера ПАТ “Мостобуд” Михайла Мартинюка, говорити про терміни закінчення будівництва Подільського моста рано. “Будівельні роботи на об’єкті потроху ведуться, але говорити про самих строках ще рано. Адже на сьогоднішній день й половини не зроблено з того, що потрібно було зробити. Все залежить від фінансування будівництва самого обьекта, якого практично немає. Зараз ведуться перерахунки кошторису. Але, так чи інакше, потрібна дуже велика сума грошей”, – говорить Мартинюк.