У тестовому режимі розпочав роботу сайт Центру комунального сервісу
У тестовому режимі розпочали роботу модернізований сайт комунального підприємства “Головний інформаційно-обчислювальний центр” і сайт комунального концерну “Центр комунального сервісу”. Обидва ресурсу мають на меті надання киянам вичерпною і зрозумілої інформації про надання комунальних послуг, а також введення онлайн-консультацій. Про це повідомляє заступник голови КМДА Петро Пантелєєв.
“Ми зараз активно працюємо над удосконаленням роботи обох сайтів, але вже зараз вони доступні в тестовому режимі. Звичайно, ми будемо приймати розумні пропозиції користувачів з наповнення і навігації сайту. Адже головна мета цих ресурсів – отримання мешканцями столиці якісною і повноцінної інформації про комунальні послуги і платежах, можливість переглянути нарахування в поточному місяці та історію виплат. На оновленому сайті КП ГІОЦ є опція “Особистий кабінет”, який дає можливість отримати дані про будинок і власні платежі за житлово-комунальні послуги, – зазначив Пантелєєв. – Крім того, вже скоро з’явиться опція “Питання фахівцеві”, де кожен користувач зможе задати своє запитання спеціалісту Центру комунального сервісу і отримати відповідь в електронному вигляді”.
Обидва сайти працюють в тестовому режимі (на сайті Центру комунального сервісу ще не почала роботу рубрика “Веб-камери”, на сайті КП ГІОЦ не працює “Особистий кабінет”) до офіційної презентації, яка відбудеться в листопаді 2015 року.
Протягом цього часу мешканці столиці можуть взяти активну участь у тестуванні. Пропозиції та відгуки по роботі сайтів можна відправити на електронні адреси відповідно: mistakes@gioc.kiev.ua і cks.kiev@gmail.com.